۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۳۰۸۴۷

آغاز سال تحصيلي فرصتي مناسب براي استقبال از نمايشگاه کتاب

مدير عامل موسسه نمايشگاه هاي فرهنگي ايران گفت: تقارن برگزاري نمايشگاه کتاب در استان و بازگشايي مدارس فرصت مناسبي براي استقبال از نمايشگاه است و با توجه به اين تقارن و تنوع و گستردگي کتابها، نمايشگاه کتاب امسال در شهرکرد به يک جشنواره پرشور تبديل مي شود.
آغاز سال تحصيلي فرصتي مناسب براي استقبال از نمايشگاه کتاب
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، امير مسعود شهرام نيا مديرعامل مؤسسه نمايشگاه هاي فرهنگي ايران گفت: براي نخستين بار ٦٠ ناشر کشوري کتاب هاي خود را در يک غرفه ويژه با عنوان فروش متمرکز در نمايشگاه کتاب نشاران کشوري در شهرکرد عرضه مي کنند.

وي اظهار کرد : همواره برخي از ناشران براي حضور در نمايشگاه هاي کتاب استانها با مشکلاتي از جمله محدوديت هاي مالي مواجه بودند که با استقرار اين غرفه اين مشکل برطرف شده است.

شهرام نيا ادامه داد: يکي ديگر از مسائل موجود در حوزه برگزاري نمايشگاه هاي کتاب استاني گلايه برخي از کتابفروشي مبني بر کاهش فروش کتاب در کتابفروشي هاي سطح شهر بود که با تدبيري که انديشيده شده مقرر شد تا بن هاي خريد کتاب در کتابفروشي هاي سطح شهر نيز قابل استفاده باشد.

شهرام نيا، معرفي تازه هاي کتاب در نمايشگاه هاي کتاب استاني را عامل مهمي در رونق کسب و کار کتابفروشي ها دانست و تصريح کرد: اميد است از اين طريق بتوان در رونق فعاليت کتابفروشي ها نقش خوبي ايفا کنيم.

مديرعامل مؤسسه نمايشگاه هاي فرهنگي ايران به نرم افزار موبايلي ويژه نمايشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: با نصب اين نرم افزار بر روي تلفن هاي همراه مي توان نسبت به اطلاعات مربوط به نمايشگاه آگاه شد.

در يازدهمين نمايشگاه کتاب استاني ٣٨٥ ناشر از سراسر کشور ٤٦ هزار و ١٧١ عنوان کتاب را در ١٨٥ غرفه ارائه کرده اند.

جشن امضاء کتاب، نقد و بررسي و رونمايي از کتاب نويسندگان کشوري و استاني از بخش هاي جمعي نمايشگاه يازدهم است.

اين نمايشگاه تا نهم مهرماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي شهرکرد داير است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۴:۲۹

5 Jan 2020