۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۲۲۷۳۸
خطيب نماز جمعه بروجن:

کمک هاي استاني به پروژه مصلي و حوزه علميه بروجن صفر است/انتظار شيعه يک انتظار محرک، پويا و اميدوارانه است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن از تعطيلي عمليات ساختمان سازي حوزه علميه به علت عدم اعتبار خبر داد و گفت: کمک هاي استاني به پروژه مصلي و حوزه علميه در بروجن صفر است.
کمک هاي استاني به پروژه مصلي و حوزه علميه بروجن صفر است/انتظار شيعه يک انتظار محرک، پويا و اميدوارانه است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن از تعطيلي عمليات ساختمان سازي حوزه علميه به علت عدم اعتبار خبر داد و گفت: کمک هاي استاني به پروژه مصلي و حوزه علميه دربروجن صفر است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به ارائه فاکتورها و مدارک در خصوص اين پروژه به اداره کل راه و شهر سازي استان خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از گذشت شش ماه در تماسي از سوي معاون مدير کل اين اداره اعلام شد که سند مربوطه مفقود شده است.

حسين نژاديان با اشاره به ادعاهاي پوچ برخي مسئولين در خصوص کمک به زير ساخت هاي فرهنگي گفت: مصلي و حوزه علميه از مهمترين زيرساخت هاي فرهنگي محسوب مي شود.

وي با اشاره به ادعاهاي مقامات آمريکايي در مذاکرات هسته اي مبني بر شرط گذاشتن و تحقق امتيازها در آينده گفت: مسلما سياست مداران آمريکاي جنايت کار فريبکار و عهد شکن هستند.

حجت الاسلام حسين نژاديان در ادامه با اشاره به فرا رسيدن سالروز ارتحال امام خميني(ره) گفت: امام داراي صلابت و شهامت در عين سادگي و اخلاص بود.

حسين نژاديان ضمن بيان اين که امام(ره) هميشه ازمردم به عنوان ولي نعمتان انقلاب ياد ميکرد، تصريح کرد: امام بر روي عدالت، پرهيز ار اشرافيت، توجه به کوخ نشينان، انتخاب مسئولين مردمي و خود کفايي و خود اتکايي در مقابل تحريم و محاصره تاکيد ويژه داشت.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به روز شنبه ۹ خرداد ولادت با سعادت حضرت علي اکبر(ع) گفت: به فرموده مقام معظم رهبري نسل جوان ما که نسل سوم انقلاب است اگر ايمانشان نسبت به نسل اول انقلاب قويتر، پرشورتر و بصيرتشات روشن تر نباشد يقينا عقبتر نيست.

خطيب نماز جمعه بروجن سياه نمايي برخي افراد عليه جوانان را افراط بر تبليغات زهر آگين دشمن دانست وگفت: جوان در هر جامعه و کشوري محور حرکت است حتي در حرکت انبياء الهي هم از جمله حرکت صدر اسلام محور حرکت و مرکز تلاش جوانان بودند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که احساس مسئوليت در دوران دفاع مقدس اکثر جوانان متعهد را به ميدان دفاع کشيد، تصريح کرد: هرجايي که ما به استعداد جوانان تکيه کرديم آنجا ناگهان مثل چشمه اي جوشيده شکوفا شد.

وي بيان کرد: تمام مسئولان بايد قدر جوانان عزيز کشور را بدانند و براي ادامه ي تحصيل، اشتغال، مسکن و ازدواج آنان و همچنين امنيت اعتقادي، اخلاق و اجتماعي جوانان تلاش و برنامه ريزي کنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان ادامه داد: حضرت علي اکبر الگوي بسيار خوبي براي جوانان ما جهت پاسداري از انقلاب پر ارزش اسلامي ايران است.

حسين نژاديان با اشاره به روز ۱۵ شعبان خجسته ميلاد حضرت مهدي(عج) گفت: ولادت آقا امام زمان نام و ياد آن حضرت، جشن ميلاد سفارش هاي پيامبر به امامان معصوم همه ما را به ياد ظهور آن حضرت و ايجاد عدالت واقعي در سرتاسر جهان و پايان دادن به انواع ظلم و تعدي ها مي اندازد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که انتظار ظهور حضرت مهدي(عج) را داشتن يکي از بهترين آموزه هاي ديني ماست، افزود: انتظار شيعه يک انتظار محرک، پويا و اميدوارانه است.

خطيب نماز جمعه بروجن ادامه داد: جامعه بايد آمادگي و قابليت ظهور آن حجت خدا را پيدا کند تا آن حوادث تلخ و جانسوز دوران پيامبر و امامان معصوم ديگر تکرار نگردد.

حسين نژاديان با يادآور شدن روز جهاني بدون دخانيات گفت: روزانه بيش از ۵۰ ميليارد ريال سيگار دود مي شود؛ ضرر و زيانهاي استعمال دخانيات در بعد بهداشتي، درماني، اجتماعي و اسراف گري است.

وي با اشاره به اين که در سطح جهاني سالانه حدود پنج ميليون نفر را دود سيگار به کام مرگ ميکشاند، افزود: آلوده شدن به سيگار موجب اختلال در گوارش، تنفس و سيستم عصبي ميگردد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۲۲

29 Dec 2019