۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۳۳۵۶۵
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري:

همايش وارثان کوثر و تجليل از اسوه هاي صبر و مقاومت در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري از برگزاري همايش وارثان کوثر و تجليل از اسوه هاي صبر و مقاومت در شهرکرد خبر داد.
همايش وارثان کوثر و تجليل از اسوه هاي صبر و مقاومت در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار عباس عباسي مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري در گفت وگو با مشکات برين، گفت: همايش وارثان کوثر و تجليل از اسوه هاي صبر و مقاومت با همکاري سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)، بسيج جامعه زنان استان، شهرداري شهرکرد و بنياد شهيد و امور ايثارگران در شهرکرد برگزار مي شود.

عباسي افزود: دکتر سيد مهدي طباطبايي از مشهد مقدس براي ايراد سخن در اين همايش دعوت شده است.

مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: همايش وارثان کوثر و تجليل از اسوه هاي صبر و مقاومت با حضور خانواده معظم شهداء، جانبازان، بسيجيان و کارکنان ادارات،‌همزمان با روز بسيج جامعه زنان و سالروز ارسال پيام مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به کنگره ملي شهداي زن در ۱۶اسفند۹۱ ، با هدف پيروي از منويات معظم له و تأکيد ايشان بر جهاني سازي اين پيام برگزار مي شود.

عباسي افزود: معرفي زنان ايثارگر و اسوه هاي صبر و مقاومت و بيان نقش زنان در سلامت جامعه در همه زمان ها و ترويج الگوي سوم در سطح ملي، از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.

وي گفت: همايش وارثان کوثر و تجليل از اسوه هاي صبر و مقاومت، روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه در سالن اجتماعات بنياد شهيد و امور ايثارگران استان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۹:۵۹

20 Feb 2020