۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۵۰۹۵
امام جمعه شهر اردل:

حمله موشکی سپاه قلب حامیان و اربابان داعش را هدف گرفت

امام جمعه شهر اردل گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست های داعش در سوریه علاوه بر هلاکت فرماندهان داعشی قلب حامیان واربابان این تروریست های ظالم که در راس آنها آمریکای جنایتکار است را هدف گرفت.
حمله موشکی سپاه قلب حامیان و اربابان داعش را هدف گرفت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: تلاش کنيم در زندگي با حق و پيروي از حق حرکت کنيم چون راه کج، راه خطا نه انتهاء دارد نه پيروزي.

بهرامي افزود: تقوا بسيار مهم است و انسان به واسطه تقوا مي‌تواند مسير زندگي خود را پيدا کرده و به سعادت برسد اما اگر انسان تقوا نداشته باشد از مسير اصلي منحرف شده و گمراه مي‌شود.

وي اظهار کرد: تقوا عامل شناخت صحيح، آبرو و حيثيت اجتماعي انسان است.

حمله موشکي سپاه قلب حاميان واربابان داعش را هدف گرفت

حجت الاسلام مهرداد بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت آخرين جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهاني قدس اظهار کرد: حضرت امام خميني (ره) فرمودند؛ تکليف همه ي مسلمين است که قدس را آزاد کنند.

بهرامي با اشاره به تجاوز رژيم غاصب صهيونيستي در بيش از ۶۰ سال به مناطق فلسطين افزود: مردم مظلوم فلسطين در طول اين سال‌ها زير بار چکمه‌هاي استکبار و استعمار قرار گرفته‌اند، در حالي که مجامع بين‌المللي و حتي کشور‌هاي اسلامي در مقابل اين ظلم و نسل‌کشي‌ها سکوت کرده‌اند.

وي با بيان اينکه روز قدس روز جهان اسلام، روز بيداري و وحدت امت اسلام است گفت: جهان اسلام جنايت هاي کودک کش اسرائيل غاصب را دراين روز محکوم مي کنند و نداي القدس لنا سر مي دهند.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به حمله موشکي سپاه سپاه پاسداران به مواضع داعش بيان کرد: حمله موشکي سپاه پاسداران به مواضع تروريست هاي داعش در سوريه علاوه بر هلاکت فرماندهان داعشي قلب حاميان و اربابان اين تروريست هاي ظالم که در راس آنها آمريکاي جنايتکار است را هدف گرفت.

بهرامي با بيان اينکه مقام معظم رهبري فرمودند؛ هر حرکتي که دشمنان شوم عليه ايران اسلامي انجام دهند سيلي خواهند خورد افزود: اين حمله موشکي سيلي سنگين به داعش و اربابانش آمريکا بوده است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه امسال مسئولين بايد درتحقق شعارسال که توليد و اشتغال است تلاش کنند افزود: اعتبارات در شهرستان بايد عادلانه تقسيم شود و بيشترين اعتبارات به مناطقي صورت گيرد که محروم هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۱:۰۰

30 Dec 2019