۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۷۲۸۳
نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمربني‌هاشم (ع):

تیر دشمن با هوشیاری شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌های خبرگان رهبری خطا می‌رود

نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمربني‌هاشم(ع) با بيان اينکه راس هرم انقلاب اسلامي ولايت‌فقيه است، اذعان داشت: مجلس خبرگان رهبري مهم ترين نهاد است که نقش بنيادي در انقلاب و نظام ما دارد، دشمن در فکر اين بود که نفوذ در انتخابات مجلس خبرگان داشته باشد که با هوشياري و درايت شوراي نگهبان تير دشمن به خطا رفت .
تیر دشمن با هوشیاری شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌های خبرگان رهبری خطا می‌رود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما،  حجت‌الاسلام کريم سرافراز نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري "در همايش فدائيان ولايت" در شهر سامان با بيان اينکه انقلاب اسلامي بزرگ‌ترين تحول در عصر حاضر است و با پيروزي انقلاب اسلامي معادلات جهاني تغيير پيدا کرد، اظهار داشت: مدل جديد دموکراسي و مردم سالاري ديني در پرتو حکومت الهي به وجود آمد.

وی با بيان اينکه انقلاب اسلامي بزرگ‌ترين و مهم‌ترين حرکت مردم بود که ريشه در اعتقادات و مذهب مردم داشت، ادامه داد: انقلاب‌هاي زيادي در جهان انجام شده است اما انقلاب اسلامي ايران قابل مقايسه با انقلاب‌هاي ديگر نيست.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمربني‌هاشم (ع) با اشاره بر اينکه انقلاب اسلامي از همه انقلاب‌ها در راستاي پيدايش و کيفيت و انگيزه قيام مردم با ديگر انقلاب‌ها متفاوت است، اذعان داشت: انقلاب اسلامي انقلاب مردمي، ناب و خالص و از متن توده مردم بوده است، انقلاب اسلامي براي خدا و معنويت و ريشه در اعتقادات و مذهب داشته است و از ديگر ويژگي انقلاب اسلامي بعد رهبري انقلاب است.

سرافراز با بيان اينکه شخصيت امام خميني (ره) بعد از پيامبر و امامان شخصيت منحصربه‌فردي است، عنوان کرد: در شخصيت امام سه باور وجود داشت که موجب قاطعيت، شجاعت و استقامت امام شده است و اين سه باور عبارت است از باور به خدا، مردم و خود.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمربني‌هاشم (ع) با بيان اينکه تصميم‌هاي امام همه باتوجه به باورهاي امام در حرکت‌هاي امام خود را نشان داده است، تصريح کرد: امام به وعده‌هاي الهي يقين داشتند و اعتقاد به وعده‌هاي الهي داشته براي خدا حرکت مي‌کردند و به معني حقيقي کلمه شناخت از مردم داشتند و امام در مردم غيرت ديني را برانگيخت و الگوي استقامت و مقاومت در مردم بودند.

حجت‌الاسلام سرافراز با بيان اينکه امام شعار "ما مي‌توانيم" را به مردم تعليم و اين شعار را با توجه به اعتماد به نفش خود احياء و زنده کردند، بيان داشت: باور به خود و اعتماد به نفس در گفتار و عمل امام به ملت ايران توسط امام به مردم انتقال داده شد.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر کشورهاي که در زمان جنگ سيم خواردار را با چند واسطه بايد خريداري مي‌کرد در حال حاضر شهرهاي موشکي دارد که با توجه به علم و دانش مردمان اين ملت توانسته اين شهرها را ايجاد کند، بيان داشت: مردم به باور به خود ايمان پيدا کردند.

سرافراز با بيان اينکه در انقلاب اسلامي انقلاب ريزش‌هاي داشته است اما بعد از ۳۷ سال رويش انقلاب هم زياد بوده است، اين رويش‌ها همين جوانان انقلابي و مومن هستند که همچون سيل خروشان در همه صحنه‌ها حاضر هستند و همين حضور در صحنه موجب شده که نظام سلطه دچار مشکل شود، تاکيد کرد: در ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات چشم دشمنان بر اين است که مردم در صحنه حضور نداشته باشند و در طي اين ۳۶ سال مردم دشمن را مايوس کرده است.

وي با اشاره بر اينکه با حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات هفتم اسفند ماه اميد نفوذ دشمن را از بين خواهد برد، عنوان کرد: انقلاب اسلامي نياز به مجلس انقلابي، قوه مجريه و مجلس خبرگان انقلابي دارد و مردم باحضور پرشور خود در انتخابات بايد در مقابل ياوه‌گويي و زورگويي آمريکا و نظام سلطه و غرب بايستد.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمربني‌هاشم (ع) با بيان اينکه راس هرم انقلاب اسلامي ولايت‌فقيه است، اذعان داشت: مجلس خبرگان رهبري مهم‌ترين نهاد است که نقش بنيادي در انقلاب و نظام ما دارد، دشمن در فکر اين بود که نفوذ در انتخابات مجلس خبرگان داشته باشد که با هوشياري و درايت شوراي نگهبان تير دشمن به خطا رفت.

حجت الاسلام و المسلمين کريم سرافراز با بيان اينکه دشمن چشم طمع به جايگاه رهبري و تضعيف رهبري در انقلاب اسلامي دارد، بيان داشت: با هوشياري و بصيرت فتنه‌هاي دشمنان خنثي مي‌شود.

سرافراز با بيان اينکه ستون فقرات جامعه ولايت‌فقيه است، بيان داشت: کساني که با ولايت‌فقيه و رهبري زاويه داشته باشند که در رتبه و مقامي منفور ملت هستند.

وي با بيان اينکه فتنه‌هاي دشمنان در هرسال تغيير پيدا مي‌کند و فتنه دشمنان رنگ جديد به خود مي‌گيرد، اذعان داشت: برگزاري انتخابات هوشياري و بصيرت بيشتري را مي‌طلبد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۷:۳۲

1 Jan 2020