۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۲۲۵۴۹
کارشناس مسائل سياسي:

عربستان جولانگاه تروريست هاي آمريکايي/ کودک کشي، سند افتخار اعراب اسلام گريز است

آيا کودکان شيرخواره‌اي که هنوز زبان باز نکرده‌اند مي‌خواستند در اين کشور درگيري داخلي به وجود بياورند؟ اين جنايت‌هاي عربستان در يمن سند گوياي دروغين بودن ادعاهاي آل‌سعود است.
عربستان جولانگاه تروريست هاي آمريکايي/ کودک کشي، سند افتخار اعراب اسلام گريز است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر اکبر اسماعيلي کارشناس مسائل سياسي گفت: نوچه گري استکبار، احياي داعش و کمک به فروش تسليحات کشورهاي غربي از مهمترين اهداف حمله عربستان به يمن است که اين ماموريت را آل سعود به خوبي براي مستکبران انجام داده است.

وي بيان داشت: اينکه پادشاه عربستان مي‌گويد براي جلوگيري از درگيري داخلي و تبديل يمن به جولانگاه تروريست‌ها به اين کشور حمله کرده، بهانه و توجيهي بيش نيست.

اين کارشناس سياسي ادامه داد: عربستان بايد پاسخ دهد که چرا کودکان و نوزادان، زنان باردار و پيرمردها را در يمن به خاک و خون کشيده است؟ آيا کودکان شيرخواره‌اي که هنوز زبان باز نکرده‌اند مي‌خواستند در اين کشور درگيري داخلي به وجود بياورند؟ اين جنايت‌هاي عربستان در يمن سند گوياي دروغين بودن ادعاهاي آل‌سعود است.

وي خاطرنشان کرد: از سوی ديگر طرفداران عربستان هر روز ضعيف تر شدند و مواضع خود را تسليم مردم و ارتش کردند و تنفر نسبت به عربستان نهادينه شد. حالا بايد ديد که آيا نوادگان نسل امروز نيز مي توانند به شاهنشاهي سعودي هيچ اعتمادي داشته باشند؟

تنها کساني که مي توانند اين وضعيت را تغيير دهند، ملت يمن هستند و کشورهاي آزاده اي که بايد به اين ملت کمک کنند. در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران تلاش خود را انجام داده است و افکار عمومي جهان نيز خوب عمل کرده است.

اسماعيلي با اشاره به اينکه، تروريست ها به دنبال  تغيير در سوريه مقاوم بودندگفت : تروريست هاي تکفيري نه تنها در اين موضوع شکست خوردند بلکه، اکنون در حال نظاره و حمايت کردن از خونريزي ها در اين کشور بوده و خواستار راه حل نزديک براي سوريه نيستند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۲:۵۲

1 Jan 2020