۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۲۲۷۰۱
فرمانده سپاه ناحيه اردل:

440 نفر از شهرستان اردل به مرقد مطهر امام راحل اعزام مي شوند

فرمانده سپاه شهرستان اردل از اعزام 440 نفر از اردل به مرقد امام (راحل) درايام سالگرد ارتحال امام خميني (ره)خبرداد وگفت: اعزام اين گروه در روز 13 خرداد انجام مي شود.
440 نفر از شهرستان اردل به مرقد مطهر امام راحل اعزام مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل اظهار داشت: بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با نهضت خود تحول اساسي در جهان ايجاد کرد که به اميد و فضل الهي تا ظهور امام زمان(عج) اين نهضت به سراسر جهان صادر مي‌شود.

جمشيدي آشنايي جوانان و نوجوانان با سيره عملي امام را يک ضرورت دانست و بيان کرد: امام راحل داراي شخصيتي بي‎نظير جهان و قرن هستند که نسل‌هاي جوان و نوجوان بايد خود را مقيد بدانند تا بيشتر با اين شخصيت والامقام آشنا شوند.

وي از تشکيل شش کميته جهت برگزاري هر چه با شکوهتر مراسم ارتحال امام خميني(ره) خبر داد و اضافه کرد: اين کميته‌ها شامل فرهنگي، پشتيباني، حمل و نقل و ترابري، بهداشت و درمان، امنيتي و روابط عمومي است.

جمشيدي گفت: امسال با برنامه‌ريزي کميته اعزام به مرقد امام و همکاري دستگاه‌ها و نهادهاي مردمي حدود ۴۴۰ نفر در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس به مرقد حضرت امام خميني(ره) اعزام مي‌شوند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل عنوان داشت: علاقمندان به شرکت در اين مراسم با حضور در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج مي‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/ ۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۷:۰۴

7 Feb 2020