۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۳۰۵۱
امام جمعه فارسان

يکپارچگي آحاد مردم يکي از عوامل پيروزي انقلاب اسلامي است

امام جمعه شهر فارسان گفت:تمامي دلسوزان حقيقي نظام و انقلاب بدانند که تنها عامل حفظ انقلاب و نظام اسلامي همان عوامل پيدايش انقلاب در سال 57 مي باشد. همان يکپارچگي آحاد مردم است.
يکپارچگي آحاد مردم يکي از عوامل پيروزي انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز،به نقل از پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه اول نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت:مومنين در برابر خداوند وديگران احساس مسئوليت دارند و بايد به آن عمل کنند و احساس مسئوليت در برابر ديگران  چند نوع مي باشد از جمله احساس مسئوليت در برابر  خانواده دوم احساس مسئوليت در برابر همسايه ها،سوم احساس مسئوليت در برابر همشهريها،چهارم احساس مسئوليت در برابر ديگر مومنين و ديگر احساس مسئوليت در برابر غير مومنين است.

وي تصريح کرد: اگر تقوا داشته باشيد و در زندگي خود تقوا پيشه کنيد برکات از زمين و آسمان بر شما نازل خواهد شد از جمله برکت اقتصادي،اجتماعي و ديني مي باشد.
 
 
امام جمعه فارسان در خطبه هاي دوم با اشاره به  ايام سالگرد پيروزي انقلاب افزود: تمامي دلسوزان حقيقي نظام و انقلاب بدانند که تنها عامل حفظ انقلاب و نظام اسلامي همان عوامل پيدايش انقلاب در سال 57 مي باشد که همان يکپارچگي آحاد مردم و پرهيز از اختلاف و هر گونه رفتار و گفتار تفرقه آميز و اطاعت از رهبري عادل فقيه جامع الشرائط به عنوان ولي فقيه و تقويت روز افزون ارتباط عاطفي بين آحاد مردم با حاکميت و مسئولين نظام است که سهل انگاري در هر کدام از اين سه امر از هر شخص و شخصيتي گناهي نابخشودني و خسارتي جبران ناپذير به دنبال خواهد داشت


 
 
حجت الاسلام جمالي زاده افزود: 37سال پيش مردم ما به رهبري امام راحل يک نظام منحط پادشاهي مستبد ديکتاتور وابسته به بيگانگان را تبديل به يک نظام مردمي اسلامي کردند که عليرغم مشکلات مختلفي که در اين 38 سال براي کشور از طرف دشمنان ايجاد شد ولي در ابعاد زيرساختهاي کشور و پيشرفت علمي و فراگيري آموزش همگاني و ارتقاي فرهنگ و استقلال و خودکفايي و آزادي و حاکميت اراده آحاد مردم و ايجاد بسترهاي ديني و مذهبي و جايگاه نظام در منطقه و جهان و عزت و اقتدار و بنيه دفاعي و نظامي قابل مقايسه با دوران ستمشاهي نيست.

 مردم در 22 بهمن ماه عظمتخود را به جهانيان نشان خواهند داد
 
وي تصريح کرد: مردم عزيز ما در سي و هشتمين سالگرد انقلاب در 22 بهمن امسال، جمعه آينده باشکوه تر از سالهاي گذشته حضور با عظمت و وفادارانه خود را به جهانيان نشان خواهند داد.
 
جمالي زاده اظهار داشت:مومنين در برتبر خداوند  ويگران احساس مسئوليت دارن وبا يد به آن عمل کنند واحساس مسئوليت در برابر ديگران  چند نوع مي باشد از جمله محساس مسئوليت در برابر  خانواده دوم احساس مسئوليت در برابر همسايه ها ،سوم احساس مسئوليت در برابر همشهريها ،چهارم احساس مسئوليت در برابر ديگر مومنين  وديگر احساس مسئوليت در برابر غير مومنين است.
 
وي روز ولادت حضرت زينب را گرامي داشت و از زحمات شبانه روزي پرستاران کشور و منطقه تجليل کرد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۹:۴۱

6 Feb 2020