۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۹۳۱۶

برگزاری همايش درون‌دانشگاهي اصلاح الگوي مصرف آب در دانشگاه شهركرد

به همت مدیریت سبز دانشگاه و کمیته اصلاح الگوی مصرف دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد، جمعی هیات رئیسه و کارمندان همايش درون دانشگاهي اصلاح الگوي مصرف آب در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
برگزاری همايش درون‌دانشگاهي اصلاح الگوي مصرف آب در دانشگاه شهركرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به همت مدیریت سبز دانشگاه و کمیته اصلاح الگوی مصرف دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد، جمعی هیات رئیسه و کارمندان همايش درون دانشگاهي اصلاح الگوي مصرف آب در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی در این همایش ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن ماه رمضان گفت: برگزاری این‌چنین همایش‌های در دانشگاه شهرکرد لازم و ضروری است و البته نباید فقط به برگزاری همایش اکتفا کرد و باید نتایج این همایش‌ها نیز عملیاتی شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد در ادامه با توجه به آیه‌های قرآن به اهمیت آب در چرخه زندگی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همفکری برای صرفه‌جویی بیشتر و بهتر آب در سطح دانشگاه اقدامات مثبت انجام گیرد.

در ادامه این همایش دکتر مبینی معاون طرح و برنامه دانشگاه شهرکرد گفت مصرف بهینه و صرفه‌جویی آب را تا بالاترین سطح در دانشگاه ارتقاء داده‌ایم.

دکتر مبینی برگزاری همایش‌ها و نگاه ویژه به بحث آب، مکلف شدن دانشگاه به کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب و تشکیل مدیریت منابع آب را برخی از کارهای انجام‌شده در حوزه اصلاح الگوی مصرف آب در دانشگاه شهرکرد برشمرد و در ادامه به ارائه گزارشی از میزان مصرف آب حجم منابع آب وضعیت چاه‌های دانشگاه پرداخت.

در پایان دکتر فتاحی عضو هیات علمی دانشگاه نیز ‌به بیان مصارف آب و میزان آن در کشور و مقایسه مصرف سرانه آب ایران با کشورهای دیگر پرداخت.

گفتنی است، در پایان این همایش شرکت‌کنندگان به تبادل اطلاعات و ارائه نظرات خود در زمینهٔ صرفه‌جویی مصرف آب پرداختند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۵:۴۱

21 Jan 2020