۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۳۷۵۴
فرماندار شهرستان سامان:

طرح مشارکت در واحدهاي توليدي در شهرستان سامان تثبيت شد

فرماندار شهرستان سامان از تثبيت طرح مشارکت مردم در راه اندازي واحدهاي توليدي مستقر در روستا و مناطق کمتر توسعه يافته خبر داد.
طرح مشارکت در واحدهاي توليدي در شهرستان سامان تثبيت شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، سعيد صالحي در جلسه راه اندازي واحدهاي روستايي اجراي طرح هاي مشارکتي براي راه اندازي واحدهاي توليدي در روستاها از جمله راه هاي تثبيت جمعيت در مناطق روستايي است، اظهار داشت: طرح مشارکت در واحدهاي توليدي در شهرستان سامان تثبيت شد.

وي با اشاره به اينکه ظرفيت‌ و فرصت‌هاي اقتصادي و اشتغال خوبي در شهرستان سامان وجود دارد، افزود: با تصميم اتخاذ شده در دولت تدبير و اميد ، مشارکت مردم در راه‌اندازي واحدهاي توليدي با پرداخت تسهيلات کم بهره به روستائيان، جلوگيري از مهاجرت آنان، افزايش توان اقتصادي مردم، اشتغال‌زايي، بهبود وضعيت امرار و معاش و بالابردن امنيت اجتماعي روستائيان را به دنبال خواهد داشت.

وي با تاکيد بر توجه به ظرفيت‌ و استعدادهاي شهرستاني،بيان داشت: ايجاد صنايع تبديلي، تقويت صنايع دستي، توسعه باغات و توليد بيشتر محصولات کشاورزي بايد در دستور کار قرار گيرد.
وي با بيان اينکه ۱۷ هزار هکتار باغات شهرستان سامان به ۲۲ هزار هکتار رسيده است اذعان داشت: توسعه و پيشرفت شهرستان در گرو استفاده از ظرفيت‌ها، هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي و مشارکت ترويجي مردم است.

صالحي با بيان اينکه در شهرستان سامان قابليت و ظرفيت‌هاي خوبي نهفته است عنوان کرد: : در راستاي ايجاد اشتغال و آرامش اقتصادي مردم به ضرورت استفاده از اين ظرفيت‌ها و اهميت و نظارت دستگاه‌هاي اجرايي در نگه داري باغات، کشت گياهان دارويي و ايجاد پايگاه زيست محيطي اشاره کرد.

وي ياد آور شد: توسعه اقتصادي روستا از طريق مشارکت مردمي مناسب ترين راهکار بوده که با حمايت و هدايت همه جانبه از تعاوني هاي روستايي و ايجاد انگيزه و رغبت در بين مردم روستا جهت فعاليت در قالب تعاوني هاي روستايي زمينه ساز مشارکت مردم دراين راستا خواهد بود.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۹:۳۰

14 Feb 2020