۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۱۸۰۲۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با حضور ۳۰ گردان بسیجی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‏‌شود.
رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بسیج‌نیوز، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نقش بسیجیان در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های والای اسلامی ودستاوردهای بزرگ انقلاب، گفت: رزمایش گردان های بسیجی استان، با تاکتیک دفاع از کوی و برزن و پدافند غیرعامل در راستای ارتقای توان دفاعی و رزمی برگزار می شود.

سردار رضا محمدسلیمانی، افزود: در این رزمایش بزرگ، ۱۸ گردان بیت المقدس، ۱۰ گردان امام حسین علیه السلام و ۲ گردان کوثر از خواهران بسیجی حضور فعال دارند.

وی، ادامه داد: رزمایش گردان های بسیجی شهرستان های اردل، کوهرنگ و کیار، هرکدام به استعداد دو گردان بیت المقدس و امام حسین علیه السلام از روز گذشته آغاز شده و امروز پایان می یابد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار داشت: رزمایش گردان های بیت المقدس، امام حسین علیه السلام و کوثر از شهرستان شهرکرد نیز در منطقه عمومی رحمتیه برگزار می شود و یکی از برنامه های این رزمایش بزرگ، صبحگاه مشترک بسیجیان و اجرای مرحله پایانی رزمایش با حضور ۱۶گردان پس از اعلام رمز عملیات از سوی قرارگاه تاکتیکی می باشد.

وی، افزود: در آخرین مرحله رزمایش، برنامه های مختلف رزمی از جمله؛ ستون کشی، انفجارات، تیراندازی و سپس حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه پیش بینی شده است.

شایان ذکر است: رزمایش ۱۵گردان بسیجی بیت المقدس و امام حسین علیه السلام از شهرستان های لردگان، بروجن، فارسان، بن و سامان نیز به صورت همزمان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۰ تا ۱۱ مهرماه در اردوگاه های جداگانه برگزار می شود.

گفتنی است رزمایش بسیجیان ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری نیز به صورت مشترک با عشایر بسیجی کشور در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور به میزبانی استان کرمانشاه، برگزار شد.

انتهای پیام /خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۰:۴۷

12 Jan 2020