۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۵۰۸۵

حضور پرشور و انقلابي مردم شهرستان بن در راهپيمايي روز قدس+تصاوير

مردم شهرستان بن با حضور پرشور و انقلابي خود در راهپيمايي روز قدس با ديگر با آرمان هاي رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) تجديد پيمان کردند.
حضور پرشور و انقلابي مردم شهرستان بن در راهپيمايي روز قدس+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ مردم شهرستان بن با حضور پرشور و انقلابي خود  در راهپيمايي روز قدس با ديگر با آرمان هاي رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) تجديد پيمان کردند.

ابتکار معمار کبير انقلاب اسلامي (ره) در نامگذاري روز جهاني قدس تحولات بزرگي را در معادله رويارويي با رژيم غاصب صهيونيستي در سطح منطقه و جهان اسلام پديد آورد به طوري که مسيري نو در صحنه مبارزه با رژيم اشغالگر قدس را نمايان کرد.

طراحي هوشمندانه روز جهاني قدس و فرصت سازي براي نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامي در قبال حل مسأله فلسطين و دفع غدّه سرطاني اسرائيل به عنوان اولويت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خميني (ره) يک تصميم راهبردي بود که طي 38 سال اخير سبب شد در ميدان رقابت سنگين و پرتنازع بين قدرت هاي جهاني، آرمان آزادي قدس شريف به مثابه يک ضرورت حتمي و تاريخي پلي به گذشته، حال و آينده آحاد مسلمانان عالم ايجاد کند.

بزرگداشت روز قدس، برپايي يک مراسم سالگرد تاريخي نيست، بلکه بازخواني آرمانهاي سترگ امام روح الله است. مسئله قدس شريف و موضوع فلسطين  يکي از اصلي ترين آرمانها و روز قدس نيز يکي از مهمترين جلوه هاي بروز پايداري بر آرمانهايي است که قريب به 4 دهه براي به ثمر رسيدن و تداوم آنها، شهداي بسياري تقديم انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است.












.




انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۷:۳۹

30 Dec 2019