۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۷۲۱۸

شهيد جيلان شجاعت و دليرمردي را از عموي شهيدش به ارث برد

يکي از دوستان شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان گفت: شجاعت، دليرمردي، جسور و انقلابي بودن ايشان، ارثي بود که از خانواده خود داشت چراکه عموي ايشان نيز يکي از شهداي گرانقدر دفاع مقدس بوده است.
شهيد جيلان شجاعت و دليرمردي را از عموي شهيدش به ارث برد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی طهماسبي يکي از دوستان صميمي شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: شهيد عليرضا جيلان انسانی با روحيات خاص و دوست داشتني بود.

وي با اشاره به اينکه شهيد جيلان شجاعت خاصي داشت تصريح کرد: شجاعت، دليرمردي، جسور و انقلابي بودن این شهید، ارثي بود که از خانواده خود داشت چراکه عموي ايشان نيز يکي از شهداي گرانقدر دفاع مقدس بوده است.

طهماسبي با اشاره به اينکه روحيه انقلابي بودن يکي از شاخص‌ترين ویژگی‌های  شهيد جيلان بود بيان داشت: وی با کساني که در بحث ولايت مشکل داشتند برخورد روشنگرانه اي داشت.

وي ادامه داد: شهيد جيلان نگاهش اين بود که همه ما بايد در زير پرچم اهل بيت، امام زمان (عج)، سيدالشهدا و تابع ولايت بوده و دلسوزي نيز داشته باشيم و از اينکه برخي دوستان کم کاري مي‌کردند ناراحت بود.

طهماسبي با اذعان بر اينکه شهيد عليرضا جيلان دوست داشتند گمنام بمانند بيان داشت: بحث اعزام ايشان به سوريه و عازم دفاع از حرم را تعداد کمي از دوستان مي‌دانستند.

وي افزود: دلاوري هاي ايشان به تازگي رو شده است و ما تازه فهميدم که اين شهيد عالي مقام از فرماندهان جبهه فاطميون و جبهه حيدريون بوده و آنجا در محور مقاومت کارايي خودش را نشان داده است.

طهماسبي يادآور شد: شهيد عليرضا جيلان عشق و علاقه شديدي به سيدالشهدا داشت و در تاسوعا، عاشورا و اربعين حسيني علمدار، بيرق دار و جلودار همه بچه ها بود.

وي با اذعان بر اينکه شربت شهادت گواراي وجود عليرضا جيلان باشد تاکيد کرد: اميدوارم همه بچه ها به گفتار و خواسته وی جامه عمل بپوشانند و با تحت ولاي ولايت مطلقه فقيه بوده و زمينه ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

طهماسبي در پايان اظهار کرد: همه بچه هاي مومن و ولايت مدار بايد کار کنيم و نبايد بگذاريم جبهه فرهنگي خالي بماند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۰۹

29 Dec 2019