۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۱۹۹۴۸

استعمارگران به دنبال فرقه سازي و مکتب سازي در جامعه هستند

امام جمعه شهر سامان گفت: استعمارگران و طاغوتيان در عصر حاضر به دنبال فرقه سازي و مکتب سازي در جامعه هستند.
استعمارگران به دنبال فرقه سازي و مکتب سازي در جامعه هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام سيد احمد ميردامادي در خطبه هاي نماز جمعه شهر سامان با دعوت مردم به تقوا، ترس از خدا ،مراقبت و دقت در زندگي اظهار داشت: اگر انسان ها دائما از اعمال خود مواظبت کنند، باعث افزايش تقوا مي شود.

مير دامادي با بيان اينکه آياتي نازل شده در سوره جمعه در راستاي راهنمايي و حکمت انسان ها براي سعادتمندي از طرف خددواند نازل شده است، تصريح کرد: بعثت پيامبر مخصوص يک زمان و مکان نبوده و نيست و رسالت پيامبر مخصوص يک گروه و قشر خاص نبوده است بلکه يک رسالت فراگير براي همه مردم در جهان بوده است.

وي با اشاره بر اينکه بايد همه مردم جهان به دين اسلام ايمان بياورند، عنوان کرد: مردم جهان بايد احکام و مقررات دين اسلام را قبول کنند.

امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه استعمارگران و طاغوتيان در راستاي ايجاد فرقه ها و مکتب ها در جامعه هستند، افزود: مکاتب و فرقه ها هيچ پايه و اساسي ندارند و عرفان ها کاذب هستند.

وي عنوان کرد: دشمن با وارد کردن ماهواره به خانه ها موجب از بين بردن حجاب ، حيا در جامعه شده اند، که بايد خانواه ها در اين زمينه بسيار هوشيار باشند.

مير دامادي با بيان اينکه بايد در جامعه به نماز اهميت داده شود و نماز را زنده نگهداريم، اذعان داشت: براي احداث نماز خانه بين راهي بايد مسئولين بهترين مکان ها را براي احداث مساجد و نماز خانه بين راهي در نظر داشته باشند.



انتهاي پيام/۶۰۱س/ 1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۰۱

27 Dec 2019