:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مسابقات فوتسال دسته یک استان با برگزاری شش مسابقه آغاز شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۳۷۹۵۷

مسابقات فوتسال دسته یک استان با برگزاری شش مسابقه آغاز شد

مسابقات فوتسال لیگ دسته یک چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
مسابقات فوتسال دسته یک استان با برگزاری شش مسابقه آغاز شد
به گزارش خبرنگار حوزه ورزش جهانبین نیوز،  هفته نخست مسابقات فوتسال لیگ دسته یک استان در شهرهای بروجن، ناغان و باباحیدر برگزار شد 

تیم‌های پاس شلمزار، گام استواران پیام بروجن، شاهین باباحیدر، دهیاری دزک و شهدای بابا حیدر مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

در گروه اول  این مسابقات تیم شهداء گمنام شهرکیان مقابل پاس شلمزار به میدان رفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 واگذارکرد.

دیدار دو تیم گام استواران پیام بروجن و فراوین پنجره فرادنبه هم از گروه اول  با نتیجه ۲ بر ۱ به سود گام استواران پیام بروجن به پایان رسید.

در گروه دوم دو دیدار در ناغان برگزار شد که شاهین باباحیدر ۵ بر صفر از سد تیم پاس گندمان گذشت و امیدگل سفید مشایخ و پیام نوین اردل به‌تساوی ۴ به ۴ رضایت دادند.

شهدا کارگران میهه و دهیاری دزک از گروه سوم  در شهر باباحیدر رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود  تیم دهیاری دزک به پایان رسید.

 در دیگر دیدار گروه سوم  تیم‌های شهدای بابا حیدر و ماهان فوتسال شهرکرد به مصاف  یکدیگر رفتند که تیم شهدای باباحیدر موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل حریف خود به پیروزی برسد.

مسابقات فوتسال لیگ دسته اول فوتسال چهارمحال و بختیاری با حضور ۱۳ تیم  در سه گروه از جمعه، ۱۵ دی آغاز شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۴:۲۵

2 Jan 2020