۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۵۷۲۷۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عملیات طوفان‌الاقصی شکست غیر قابل ترمیم برای اسرائیل

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات طوفان‌الاقصی،  شکست غیر قابل ترمیم برای اسرائیل بود و بعد از آن عملیات وعده صادق در مرحله جدیدی قرار گرفت.
عملیات طوفان‌الاقصی شکست غیر قابل ترمیم برای اسرائیل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،  سردار غلامرضا سلیمانی عصر دوشنبه در همایش بزرگ جهاد تبیین که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد:  در ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و  شاهد کارنامه درخشان خالی از تزلزل و سستی از این شخصیت بزرگ «حاج محد کیانی» هستیم.

وی تصریح کرد:  تربیت نیرو برای میدان خطر، برگزاری  دوران آموزشی برای رزمندگان،  سازماندهی نیروها و رزمندگان و...  از جمله اقدامات شهید محمد کیانی در طول دوران دفاع مقدس بود.

سردار سلیمانی بیان داشت:  با شروع جنگ تحمیلی بی‌وقفه در میدان حضور داشت و جز 
اخرین نفرات و گردان‌ها بود که منطقه تصرف شده را ترک و بیش از ۳٠ حمله ارتش صدامی رو  منهدم کرد.

وی اذعان داشت:  یکی از کارهای دیگری که ایشان در کارنامه خود داشت تربیت کادر برای حضور در عرصه دفاع مقدس و همچنین آموزش نیروها در میدان نبرد بر عهده وی بود

سردار سلیمانی بیان داشت:  گردان تحت مسئولیت محمد کیانی همیشه گردان خط‌شکن بود و همواره در سخت‌ترین عملیات شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد:  مجاهدت‌های محمد کیانی بعد از جنگ تمام نشد بلکه بیشتر هم شد، وی چهار سال در شمال غرب کشور در ماموریت‌های مختلف شرکت داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:  بعد از آن در اردوهای راهیان نور حضور پیدا کرد و به بیان رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس پرداخت،  امروز راه شهید کیانی راه روشنی بوده که الگو برای همه ما است.

سردار سلیمانی یادآور شد:  مردم غزه امروز با درس از رشادت‌های سرداران اسلام در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت و مجاهدت می‌کنند.

وی بیان داشت:  جنایات رژیم صهیونیستی از زمان فروپاشی امپراطوری عثمانی آغاز شد،  زمانی که انگلیس و فرانسه سرزمین‌های تحت سلطه این امپراطوری را بین خود تقسیم کردند، اشغال سرزمین مقدس فلسطین از همین زمان آغاز شد. 

سردار سلیمانی تشریح کرد:  ما در آستانه پنجم اردیبهشت دخالت آمریکا جنایتکار در طبس هستیم،  خداوند متعال این لشکر را در هم کوبید، امروز مقایسه کنید با جمهوری اسلامی با استفاده از راه شهدا به قدرت بزرگ تبدیل شده و عملیاتی که علیه رژیم انجام شد قاعده‌ای جدید را در جهان پایه‌گذاری کرده است.

وی یادآور شد:  بعد از عملیات وعده صادق مسیر جدیدی در جهان ایجاد شد و رژیمی که همیشه به عنوان قدرت بزرگ و کشوری امن مطرح بود با چالش مواجه شدند،  بسیاری از مردمان این کشور که هنوز گذرنامه‌های قبل خود را دارند درصدد خروج از این کشور برآمدند.

سردار سلیمانی اظهار کرد:  از عملیات طوفان الاقصی که شکست غیر قابل ترمیم برای اسرائیل بود و عملیات وعده صادق را در مرحله جدیدی قرار داد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۳۵:۲۸

22 Apr 2024