۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۵۷۲۶۲
در سپاه قمر بنی هاشم(ع) انجام می‌شود؛

گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت با تجلیل از فعالان سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)، تورج اسماعیلی اظهار کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده و شعار امسال این هفته، اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته ملی سلامت در تمام رده‌های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، آئین‌های تقدیر و تجلیل از فعالین عرصه سلامت، برپایی ایستگاه‌های سلامت ویژه کارکنان، بهره گیری از آموزه‌های دینی در خصوص بهداشت و تغذیه با حضور علما و روحانیون، ارتقای آگاهی کارکنان وظیفه در خصوص سلامت و راه اندازی دفتر مشاوره تغذیه از برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: بازدید اعضای کمیسیون بهداشت از اماکن سپاه، سرکشی از بیماران صعب العلاج، پیاده روی کارکنان و انجام مسابقات فرهنگی ورزشی، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه توسط کارکنان بهداشت و درمان سپاه استان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شمار می‌روند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۲۱:۴۷

21 Apr 2024