۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۵۷۲۶۱
فرمانده ناحیه بسیج عشایری کوهرنگ:

معنویت و مردمی بودن 2 بال سپاه پاسداران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ: بعد مردمی بودن و معنویت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران را از سایر کشورهای جهان متمایز می‌کند.
معنویت و مردمی بودن 2 بال سپاه پاسداران است
 حسینقلی بدری بابادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سپاه پاسداران را یک نیروی نظامی مردمی برشمرد که با پشتیبانی مردم و الگو گیری از نهضت عاشورا برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت کشور در میدان است.

وی افزود: در بعد معنوی رزمندگان اسلام قبل از نگاه به رمز نقشه های عملیات با توسل به خطوط زیارت عاشورا با رمز یا حسین (ع) و یا زهرا (س) را رمز ایثار و فداکاری آموخته بودند.

بدری با اشاره به بعد اجتماعی سپاه اظهار داشت: سپاه و بسیج از بدنه مردم برخواسته ،خود را از مردم می‌داند، همیشه در کنار مردم با مردم می‌ماند تا به اهداف بلند انقلاب اسلامی و سر مقصود هدف که ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان است برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ بیان داشت: هدف غایی سپاه پاسداران باعث حسادت و کینه ورزی کشورهای متخاصم از جمله آمریکا و اسرائیل شده است که با فتنه‌های مختلف مردم را از سپاه جدا کنند اما با حضور و اقتدار سپاه در همه صحنه‌ها نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

بدری بابادی با اشاره به اقتدار عملیات وعده صادق افزود: نیروهای مسلح با ولایت پذیری برای دفاع از مظلومان در برابر جبهه کفر عبری و صهیونیستی و آمریکایی با دفاع قاطع و مقتدرانه موشکی پوزه گنبدهای دورغین ظلم و ستم را به خاک مالید.

وی درپایان، حمله موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل را برای ملت‌های مظلوم امید آفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین توصیف کرد و گفت: این پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران معادلات جهانی جبهه استکبار را درهم ریخت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ با اشاره به اینکه سپاه نه در میدان نظامی که در همه میدان‌های اجتماعی، فرهنگی و ... حاضر و در بسیاری از امدادرسانی‌ها حضور پررنگی داشته است گفت: همین حضور سپاه در همه عرصه‌هاست که سبب شده تا خارجی در چشم دشمنان نظام و انقلاب شود.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۰۳:۰۴

23 Apr 2024