۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۵۷۲۶۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

سپاه پاسداران شاخص منطقه در تامین امنیت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی نظامی کارآمد نظام و شاخص منطقه در تامین امنیت است.
سپاه پاسداران شاخص منطقه در تامین امنیت است

حسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، درباره نقش سپاه در تأمین امنیت ایران و منطقه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دیگر نیروهای مسلح کشور ایران اسلامی، طبق نظر اسلام و حفظ تمامیت ارضی کشور، تحت فرماندهی مقام معظم کل قوا را در پیش گرفت تا بتواند ضمن تأمین امنیت داخلی، مرزی و فرامنطقه‌ای؛ این واقعیت را به جهانیان و به خصوص کشورهای منطقه برساند که بیگانگان و اجنبی‌ها نمی‌توانند در منطقه حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: حضور بیگانگان در منطقه باعث بی‌ثباتی و ناامنی می‌شود که آثار مخرب آن را در برخی کشورهای منطقه شاهد هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد درباره هدف سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشور‌گشایی و تسلط بر منابع دیگران هیچ چشم داشتی ندارد و هدف آن دور کردن دست شیطان بزرگ از منطقه است.

وی درباره رشادت‌های پاسدار شهید قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی در مبارزه با داعش نقش قابل توجهی دارد و شهید بزرگوار با حضور خود در عرصه‌های میدانی موفق به سرکوب داعش شد.

بهرامی اذعان داشت: با رشادت‌های پاسدار شهید قاسم سلیمانی امروز ایران به عنوان یک کشور محوری در جهان تبدیل شده که توانسته در مقابل استکبار جهانی بایستد.

وی درباره نقش مؤثر سپاه در عرصه‌های گوناگون بیان داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»؛ سپاه پاسداران از زمان تشکیل تا به اکنون به جز تأمین امنیت و آرامش برای مردم کشور؛ در کمک‌رسانی به مردم در صحنه‌های مختلف من جمله محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، آبادانی کشور و… کارنامه درخشانی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد بیان داشت: سپاه پاسداران در حساس‌ترین زمان‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی بوده، این نهاد نیروی انتظامی کارآمد نظام و شاخص منطقه در تأمین امنیت است.

بهرامی با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.

انتهای خبر/1020ج



 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۶:۵۹

21 Apr 2024