:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> رفتم تا دین خود را به اسلام ادا کرده باشم | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۲۵۵
شهید ابراهیم مردانی باباحیدری:

رفتم تا دین خود را به اسلام ادا کرده باشم

همسر عزیزم! گرچه من از میان شما رفتم ولی با رفتن من اسلام عزیز پایدارتر خواهد بود و امیدوارم که بتوانید فرزندانم را طوری تربیت کنی که مایهٔ افتخارمان باشند.
رفتم تا دین خود را به اسلام ادا کرده باشم
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید ابراهیم مردانی فرزند مراد بیست و ششم اردیبهشت 1348 در شهر باباحیدر به دنیا آمد. تا دوم راهنمایی درس خواند و از طرف بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم فروردین 1367 در منطقه فاو به شهادت رسید و این وصیت‌نامه شهید است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم                                      

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءعند ربهم یرزقون

آنان که درراه خدا کشته شدند و باجان و مال خود درراه خدا جهاد کرده‌اند مپندارید که مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

بنده سرباز ابراهیم مردانی با پیروی از این آیهٔ شریفه قرآن مجید شما بازماندگان گرامی را به صبر و استقامت دعوت می‌نمایم. سرپیچی از این دعوت قرآن کریم زمینه شکستن دل من است. بلی بنده تا حال که 18 سال از عمرم می‌گذرد باپشتکار کم‌وبیش توانستم از زندگی واقعی دنیا را درک کرده و بعد از درک و شناخت، تصمیم نهایی خود را گرفتم و در انتخاب این راه جز خودم هیچ‌کس دخالت نداشته و بنده تحت تأثیر حرف‌های هیچ‌کس قرار نگرفته‌ام و همان‌طور که آیهٔ شریفه قرآن می‌فرماید:

                                            " و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه "

با کافران جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود. با پیروی از آیات شریفه قرآن و وظیفه سربازی که یک سرباز واقعی که پاسدار قرآن و مکتب اسلام می‌باشد به سربازی آمده تا از حریم اسلام دفاع کنم و تا دین خود را به اسلام و جمهوری اسلامی ادا کرده باشم که امیدوارم خداوند بزرگ از من حقیر و گناهکار قبول کند. ان‌شاءالله

با درود و سلام بر مهدی موعود و با درود و سلام بر امام امت خمینی بزرگ و با درود و سلام بر شهیدان گلگون‌کفن انقلاب که جان خودشان را نثار کردند و با خون خود درخت اسلام را آبیاری نمودند؛ و با درود و سلام بر مادر عزیز و مهربانم که از کودکی بهمن‌شیر دادی و پای گهواره من از شب تا صبح می‌نشینی تا به این سن رساندی و مادر عزیزم امیدوارم به خدای بزرگ که هرچقدر زحمت بالای من کشیدی من را ببخشید و مرا حلال کنید و امیدوارم بعد از مرگ من شیون و زاری نکنی و صبر و بردباری پیشه کنی و باعث افتخار تو است که این‌چنین فرزندی را تربیت کردی که درراه اسلام و قرآن جان خودش را فدا کند. 

و با درود و سلام بر همسر عزیزم که تابه‌حال که باهم بودیم وزندگی کردیم من از تو راضی بودم و خداوند از شما راضی باشد؛ و امیدوارم که بعد از مرگ من شیون و زاری نکنی گرچه من از میان شما رفتم ولی با رفتن من اسلام عزیز پایدارتر خواهد بود و امیدوارم که بتوانید فرزندانمان را طوری تربیت کنی که مایهٔ افتخارمان باشند.

ادامه‌دهندهٔ راه من باشند که بتوانند به این انقلاب خدمت کنند؛ و از همگی شما خداحافظی می‌کنم و امیدوارم که مرا حلال کنید و به زندگی خودتان ادامه دهید. ان‌شاءالله

انتهای پیام/1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۹:۲۶

21 Apr 2024