۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۸
کد مطلب : ۵۷۱۷۲
فرماندار شهرستان بروجن خبر داد:

ضرورت حذف کامل گردنه مروارید در بروجن

فرماندار شهرستان بروجن گفت: اجرای حذف گردنه مروارید و بهسازی آن از ضروریات شهرستان بوده؛ چراکه سالیانه تعداد زیادی از هموطنان در این گردنه دچار تصادف می‌شوند.
ضرورت حذف کامل گردنه مروارید در بروجن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین‌نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، فتاح کرمی فرماندار بروجن در بازدید از گردنه مروارید، به حضور میدانی عوامل راهداری، پلیس‌راه و هلال‌احمر در این گردنه و کنترل ترافیک تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای حذف گردنه مروارید و بهسازی آن از ضروریات شهرستان بوده تصریح کرد: سالیانه تعداد زیادی از هموطنان در این گردنه دچار تصادف و واژگونی‌های جرحی و فوتی می‌شدند که به‌حمدالله با بهره‌برداری از یکی از خطوط این گردنه، تلفات این محور ۱۰۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

کرمی ضمن تأکید بر شروع قطعه دوم پروژه، بلافاصله بعد از تعطیلات فروردین‌ماه، خواستار تسریع در انجام این پروژه شد و از مردم تقاضا کرد در اجرای پروژه‌ای که قبل از این شاهد تلفات انسانی بوده‌ایم؛ خویشتن‌دار باشند.

فرماندار شهرستان بروجن ضمن تبریک مجدد کسب رتبه اول استان و رتبه برتر کشوری به زحمتکشان پاسگاه پلیس راه شهرستان در خصوص کاهش صد درصدی تلفات جاده‌ای افزود: این موفقیت حاصل تمام اقدامات خوب و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در محورهای بین شهری و روستایی این شهرستان بوده است.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۵۱:۱۹

11 Apr 2024