۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۵۷۱۶۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مومنان باید در مسیر انقلاب حرکت کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مؤمنان روزه دار قدر خود را بدانید با امید در مسیر انقلاب حرکت کنید و مشکلات ما را سست نکرده و نمی‌کند.
مومنان باید در مسیر انقلاب حرکت کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار کرد: ضروری است با قرآن آشنایی نسبی داشته باشیم و انس با قرآن بیشتر شود.

وی تصریح کرد: همه برای معارف اسلامی وقت بگذارید و آشنایی با معارف اسلامی را عمیقاً دنبال کنید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: معارف اسلامی جز ضرورت‌های هر انسان است و قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه سه منبع مهم است که ما را به خوبی با معارف اسلامی آشنا می‌کند با آنها مأنوس باشید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ضروری است با قرآن آشنایی نسبی داشته باشیم و انس با قرآن بیشتر شود.

وی با اشاره به آیه ۱۸۱ سوره اعراف خاطر نشان کرد: امید به حرکات پیش رو داشته باشید؛ همیشه امتی برای هدایت جامعه به سمت حق و عدالت به پا خواسته امروز این قرعه به نام ما افتاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در پی انقلاب انبیا بوده، این انقلاب دستاوردهای بی‌شماری داشته است و نباید اسیر افکار بیگانه و القات پوچ دشمن شویم.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم بیان داشت: مؤمنان روزه دار قدر خود را بدانید با امید در مسیر انقلاب حرکت کنید و مشکلات ما را سست نکرده و نمی‌کند.

انتهای خبر/۱۰۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۵۹:۳۸

10 Apr 2024