۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۵۷۱۵۱
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

شکست سرنوشت حتمی حزب شیطان است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حزب از آن خداست و پیروزی همواره برای این حزب و شکست سرنوشت حتمی جزب شیطان است.
شکست سرنوشت حتمی حزب شیطان است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، سردار علی فدوی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهیدالقدس سردار محمدرضا (حاج علی) زاهدی فرمانده دلاور تیپ قمربنی هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس و مجاهد سرافراز جبهه مقاومت اظهار کرد: در سیره امامین انقلاب یک کلمه کمتر یا بیشتر از اسلام نمی‌توان یافت.

وی تصریح کرد: در همه عالم مسیرهایی بوده که برخی با سرعت و برخی با کندی عادی شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر روز گسترش پیدا کرد چراکه انقلاب همان اسلام است نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم آنچه که امام راحل در سال ۴۲ در مورد آمریکا و ولد ناخلف وی مطرح کردند دیدند و آن را تکرار کردند.

سردار فدوی عنوان داشت: مردم دیدند که جبهه حق با سرعت رو به جلو و جبهه باطل رو به اضمحلال است.

وی بیان داشت: همه تحلیل‌گران دنیا و مسئولان آمریکا به اینکه همواره دشمن ایران بودند اعتراف کردند ما خود نیز این دشمنی‌ها را با همه وجود می‌بینیم و درک می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در مسیری که طی شده برخی از افراد درخشیدند چون بیشتر از بقیه پای کار بودند عنوان داشت: یکی از زیباترین جلوه‌ها در سپاه تشکیل تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) بود، که با تفکیک آن، همه فرماندهان آن از پاسداران این استان بودند که در عرصه‌های مختلف نقش اساسی و موثری ایفا کردند.

سردار فدوی بیان داشت: بیش از ۳۵ سال از پایان جنگ می‌گذرد اما در این سال‌ها شهید زاهدی همچون زمان جنگ در عرصه‌ها و جبهه‌های مختلف ایفای نقش کرد، از مجاهدت در تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) گرفته تا امروز که در جبهه مقاومت حضور فعال داشتند، بعد از این همه سال اقدامات موثر خداوند وی را با شهادت که توفیق بزرگیست نزد خود خواند.

وی یادآور شد: همه انسان‌ها می‌توانند همچون شهید زاهدی باشند، چون خداوند در امر خلقت همه افراد را مشابه هم آفریده است، فقط باید به تکالیف اللهی، انسانی و اخلاقی خود عمل کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: شیاطین جهان حتی یک روز برای دشمنی با اسلام هدر ندادند، اما به گفته خودشان حتی نتوانستند یک پیروزی به دست آوردند، مسئول جنگ آمریکا با ایران، امروز وزیر خزانه‌داری است و نه وزیر جنگ آن‌ها.

سردار فدوی ادامه داد: حزب از آن خداست و پیروزی همواره برای این حزب و شکست سرنوشت حتمی جزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: کامل‌ترین عاقبت‌بخیری، شهادت است، آن هم به دست خبیث‌ترین جنایتکاران عالم، توقع ما بالاست که جز با نابودی صهیونیست‌ها راضی نمی‌شویم، این سنت خداوند است، که حتما ظالمان و مستکبران از بین می‌روند اما زمان این مهم مشخص نیست.

وی عنوان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آنچنان عمل کنیم که دشمن از کرده خود پشیمان شود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۰۷:۲۸

9 Apr 2024