۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۵۷۱۴۴
توسط شرکت توزیع نیروی برق انجام شد؛

اجرای 216 کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

در راستای هوشمند‌سازی زیر ساخت‌های برق رسانی استان چهارمحال و بختیاری ۲۱۶ کیلومتر فیبر نوری با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه برق 20 کیلوولت توسط شرکت توزیع برق استان اجرا شد که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
اجرای 216 کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه ارزش پروژه فوق ۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد، گفت: افزایش سرعت در خدمات رسانی به مردم و برقراری ارتباط با تجهیزات صنعتی از جمله کنتورهای هوشمند، پست‌های برق و… از مزایای اجرای این طرح می‌باشد.

وی در تشریح خبر افزود: مطالعات اجرای احداث ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان توسط دفتر فناوری اطلاعات وارتباطات این شرکت از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و باتوجه حساسیت بالای تارهای فیبر نوری در مقابل حوادث و ازجهتی افزایش ضریب قابلیت اطمینان، کابل شبکه فیبر نوری روی شبکه برق فشار متوسط از طریق عملیات خط گرم بدون اعمال خاموشی، احداث شد.

 فرهزاد یادآور شد: با اجرای این طرح امورهای یازده گانه برق و شعبات تابعه در سطح استان به شبکه فیبر صنعت برق متصل و از مزایای آن بهره مند می‌گردند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۱:۵۰

8 Apr 2024