۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۵۷۱۱۲
معاون سیاسی سپاه پاسداران:

طوفان الاقصی غول رژیم صهیونیستی را به باتلاق گرفتار کرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: طوفان الاقصی باعث شد غول رژیم صهیونیستی در باتلاق سقوط کند، آنچه امروز در غزه و سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد مبتنی بر روحیه مقاومت است.
طوفان الاقصی غول رژیم صهیونیستی را به باتلاق گرفتار کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در راهپیمایی روز قدس در بین مردم شهرکرد اظهار کرد: روز قدس روز ایستادن در کنار مظلوم، روز مقاومت در مقابل ظالمان و ستمگران و فریاد زدن بر سر اشغالگران سرزمین‌های قدس و فلسطین است.

وی تصریح کرد: ملت ایران امسال روز قدس را در فضا و فصل جدید آغاز کرده است که به ویژگی آن عملیات پر افتخار طوفان‌الاقصا این عملیات باعث بروز یک آگاهی جهانی شده است، اتفاقاتی که در ۶ ماه گذشته رخ داد و جنایاتی که رژیم پاک صهیونیستی مرتکب شد نگاه الهی حضرت امام در بیش از ۴۰ سال پیش را عیان کرد که با شناخت از ماهیت کثیف رژیم صهیونیستی فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

جوانی ادامه داد: همه ملت‌ها که در شرق و غرب عالم از مهم‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی بوده اند نیز فهمیدند که سیاست جمهوری اسلامی ایران در نابودی رژیم صهیونیستی سیاستی در ستف الهی، انسانی، عقلایی و اخلاقی بوده است چراکه جنایت‌ها و زورگویی‌های این رژیم را با چشم خود دیدند.

وی اذعان داشت: موضوع فلسطین، آزادی قدس و نابودی اسرائیل صرفاً" یک امر الهی و دستور دینی برای کمک به مظلوم نیست بلکه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

جوانی خاطر نشان کرد: غربی‌ها با اهداف مشخص ۷۵ سال قبل و بعد از جنگ جهانی دوم این غده سرطانی را در منطقه ایجاد کردند تا به وسیله این رژیم نا مشروع جهان مسلمانان را کنترل کنند و با محدود کردن ظرفیت مسلمانان پیکره خود را بر جهان حفظ کنند و این یک نقشه شیطانی علیه مسلمانان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: در داخل کشور عده‌ای این شبه را ایجاد کردند که مسئله فلسطین چه ارتباطی با ما دارد اما بعد از مدتی مشخص شد سیاست از بحر تا نهر یک نقشه کثیف برای ملت‌های مسلمان است، این باور در میان همه ملت‌ها سردمداران استکبار و رهبران رژیم صهیونیستی شکل گرفته که اسرائیل ماندگار نخواهد بود و نابود شدنی است و دلیل آن ایستادگی ۷۵ سال ملت مقاوم فلسطین است.

جوانی اظهار کرد: طوفان الاقصی باعث شد غول رژیم صهیونیستی در باتلاق سقوط کند، آنچه امروز در غزه و سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد مبتنی بر روحیه مقاومت است.

وی ادامه داد: برای جهانیان غیر قابل باور است که مقاومت و ایستادگی، سلحشوری و ایستادگی مردم در یک باریکه به نام غزه را مشاهده کنند جایی که چشم‌ها هم شبانه روز در معرض بمباران شدید قرار دارد، این راه امام حسین (ع) و مکتب عاشورا است.

جوانی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با آغاز عملیات طوفان الاقصی دچار شکست‌های باورنکردنی شد اگر کشورهای حامی این رژیم چون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آمریکا و برخی کشورهای مرتضع به منطقه نبودند کارش تمام بود.

وی بیان داشت: اسرائیل هرگز به جبران خسارت‌های اطلاعاتی و امنیتی نخواهد بود و گواه آن مهاجرت معکوس صدها هزار یهودی از این این سرزمین هاست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: سرداران مقاومت در آرزوی شهادت هستند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر اقدامی از سوی صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و به زودی در قدس نماز جماعت خواهیم خواند و آن روز نزدیک است.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۵:۲۰

5 Apr 2024