۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۱۰۲
سردار شهید ارسلان حبیبی:

خدایا به عظمت و کرامت تو پی نبرده بودم

خدایا بر خود می‌بالم که توشه‌ای اندوخته‌ام. خدایا رحم کن به بدن ضعیفم و روح خسته‌ام. خدایا، هر زمان که آتش یأس دامن‌گیر من می‌شود امیدی جز به لطف و کرم تو ندارم.
خدایا به عظمت و کرامت تو پی نبرده بودم
 به گزارش «جهانبین نیوز»،شهید ارسلان حبیبی ششم فروردین 1335 در خانواده‌ای مذهبی و متدین در روستای الیکوه از توابع شهرستان اردل دیده به جهان گشود. از هوش و استعداد بالایی برخوردار بود. وی در ورزش استادی بس بزرگ بود. در ورزش کاراته دارای کمربند سبز و بارها عنوان قهرمانی را از آن خودکرده بود. وی موفق به اخذ مدرک دیپلم در رشته انسانی و به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی تسلط داشت. او در قبل از انقلاب، ازدواج کرد که حاصلش فرزند دختری بود. چهاردهم دی 1360 با سمت معاون اطلاعات-عملیات در محور دزفول-شوش براثر اصابت ترکش به سر و پا در سن 25 سالگی شهید شد. مزار این پاسدار انقلاب در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. شهید ارسلان حبیبی از شهدای سردار دوران دفاع مقدس است. او با معبود خود چنین نجوا می‌کند:

مناجات شهید ارسلان حبیبی

خدایا، بار پروردگارا هرزمان که مرگ را تعقیب می‌کنم و لحظه‌به‌لحظه به من نزدیک می‌شود بین من و قیامت قرابت برقرار می‌شود. خدایا بر خود می‌بالم که توشه‌ای اندوخته‌ام. خدایا رحم کن به بدن ضعیفم و روح خسته‌ام.
خدایا، هر زمان که آتش یأس دامن‌گیر من می‌شود امیدی جز به لطف و کرم تو ندارم. خدایا اگر گناه کردم غافل نبودم از وجودت، بلکه قدرت لایزال تو را شناخته بودم ولی به عظمت و کرامت تو پی نبرده بودم.

خدایا چگونه به مرگ بیندیشم در صورتیکه توشه راه قیامتم فنا و ازدست‌رفته است. خدایا اگر مرگ به من اجازه ندهد، خدایا چه مسئولیتی را برای رضای تو ادا کردم.

خدایا، یارب ای کسی که تمام خوبی‌ها موجب رضای توست و سرکشی‌ها و عصیان موجب خشم عظیم توست، به درگاه تو پناه آوردم و طلب مغفرت می‌کنم. ببخش مرا، در زمره نیکانت قرار ده، گرچه لیاقت آن را ندارم.

خدایا ای پروردگارا که اگر کرامت و عظمت تو نبود این بنده رنجور و خسته‌ات به چه کسی پناه می‌برد، دریاب مرا. خدایا به‌حق صالحیه درگاهت عنایتی کن تا بتوانم مسئولیت عظیمی که مرا خموده و بر دوشم سنگینی می‌کند ایفا کنم و آنچه رضای درگاه توست انجام دهم.

خدایا محتاجم به نیاز تو خدا، خودبینی، خودپسندی، کبر، غرور، خودخواهی و کلیه رذالت انسانی را از من دور بدار و مرا مصلح-مومن -مسئول بگردان.

خدایا توفیق قرائت قرآن عنایت بفرما 

خدایا پدرومادر مرا از من راضی بگردان

سردار شهید ارسلان حبیبی
 سردار شهید ارسلان حبیبی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۵:۲۰

5 Apr 2024