۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۵۷۰۸۰
امام جمعه فارسان مطرح کرد؛

رژیم کودک‌کش صهیونیستی بزرگترین جرثومه در تاریخ بشریت

امام جمعه فارسان گفت: رژیم کودک‌کش صهيونيستی بزرگ‌ترين جرثومه فساد در تاريخ عالم بشريت است.
رژیم کودک‌کش صهیونیستی بزرگترین جرثومه در تاریخ بشریت
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: یکی از سیره‌های تعبدی عموم اهل ایمان در ایام ماه نورانی رمضان المبارک، تقیّد به خواندن دعای معروف «اللهم ادخل علی اهل القبور السرور» است.

وی افزود: وقتی به مضامین زیبای این دعای نورانی نگاه و تأمل می‌کنیم، می‌بینیم تک‌تک این عبارات، کلمات فرج هستند و در حقیقت با خواندن این دعا، فرج و گشایش همه انسان‌ها را از درگاه الهی درخواست می‌کنیم؛ درخواستی که تنها با ظهور مبارک امام زمان عجل الله فرجه الشریف تحقق عینی و جامع می‌یابد.

وی بیان داشت: باید با حرکتی هرچند اندک و با بضاعتی مختصر و همدلی در حد توان و اطعام و اکرام نیازمندی ولو به دانه خرمائی، خود را در صف ساعیان این دعا قرار دهیم و شکر نعمت را نه در لفظ که در عمل اداء نمائیم و تلاش کنیم از آزمون و امتحان سرشکسته بیرون نیائیم که هم فقیر با صبرش و هم توانمند با بخشش در معرض امتحان الهی‌اند. یادمان باشد مصداق بزرگ فقرات این دعای نورانی، مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین هستند.


امام‌جمعه فارسان تصریح کرد: اسرائیل، کلّ فاسد فی امور المسلمین است از زمان شروع حماسه طوفان الأقصی «که ملت قهرمان و مظلوم فلسطین چاره و گریزی از انجام آن نداشتند و اگر این حماسه پیش‌دستانه انجام نمی‌گرفت، روند محو قبله اول مسلمین از نقشه عالم سرعتی متوقف ناشدنی می‌گرفت»، شاید تنها در یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره‌ای صریح به مسئله فلسطین نشده باشد.

وی گفت: رهبر حکیم، بصیر و موقعیت‌شناس جهان اسلام، همواره به ابعاد مختلف این مسئله پرداخته‌اند و علاوه بر بشارت‌های روشن درباره افول و اضمحلال روزافزون رژیم نحس، نژادپرست، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی و انحطاط کامل این بزرگ‌ترین جرثومه فساد در تاریخ عالم بشریت، بارها بر مظلومیت و غربت ملت شجاع و بزرگ فلسطین تأکید کرده است، هم روسیاهی مدعیان بزرگ‌ترین دروغ قرن یعنی حقوق بشر را به تمام عالم نشان داده است و هم‌بارها خیانت برخی از سران کشورهای اسلامی را در ارتباط و حمایت پنهانی آن‌ها از رژیم منحوس اسرائیل را هشدار داده‌اند.

وی عنوان داشت: هرچه اوضاع گذشته و حال دنیا را نگاه و تحلیل می‌کنیم، می‌بینیم اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مصداق در دعای مهم «اللَّهُمَّ أَصْلِحْ کُلَّ فَاسِدٍ مِنْ أُمُورِ الْمُسْلِمِینَ» چیزی جز رژیم سفاک صهیونیستی و حامی بزرگ او شیطان بزرگ، آمریکای جهان‌خوار و مستکبر نیست.

انتهای خبر/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۴۷:۴۶

2 Apr 2024