۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۵۷۰۵۵
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل:

برای تحقق شعار سال پشتیبانی همه‌جانبه صورت گیرد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: بايد با تحقق شعارهای اخير ضمن مانع زدایی‌ها از توليد پشتيبانی‌های همه جانبه صورت بگيرد.
برای تحقق شعار سال پشتیبانی همه‌جانبه صورت گیرد
سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرمودند.

موسوی با اشاره به نامگذاری سال‌های قبل نقش تولید و رونق به عنوان مهمترین رکن شعارهای یک دهه گذشته مقام معظم رهبری، ادامه داد:بايد با تحقق شعارهای اخير ضمن مانع زدایی‌ها از توليد پشتيبانی‌های همه جانبه صورت بگيرد. 

ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد 

وی با بیان اینکه هر زمانی که به رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم، افزود: ایران اسلامی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار دارد که مقام معظم رهبری هم فرمودند که به قله نزدیک شدیم که برای ارتقا موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جدا نبودن مردم از مسئولین یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این دستاورد باعث همدلی بین آحاد جامعه و رفع نقاط ضعف مدیران و پیشبرد قابلیت‌های دولت‌ها و کشور در طول چند دهه انقلاب شد.

موسوی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی راه زیادی را طی کردیم اما همچنان ضعف‌هایی در این عرصه موجود است، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیاد کشور در حوزه اقتصادی عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان می‌تواند کشور را به یک قدرت اقتصادی مبدل کندکه برای حل این مشکلات در این عرصه، مشارکت مردم و تلاش مسئولین ضرورری است.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۲۵:۲۴

29 Mar 2024