۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۰۱۹
شهید الیاس احمدی بنی:

من راضی به رضای خداوند هستم؛ تو هم راضی به مقدرات خدا باش

من راضی به رضای خداوند هستم؛ تو هم راضی به مقدرات خدا باش. یقین کن که نصرت و پیروزی از طرف خداوند خواهد بود.‌
من راضی به رضای خداوند هستم؛ تو هم راضی به مقدرات خدا باش
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید الیاس احمدی بنی دوم اردیبهشت 1327 در شهر بن از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. پدرش قاسم خان کشاورز و مادرش فاطمه سلطان نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته برق صنعتی درس خواند. معلم بود. سال 1350 ازدواج کرد و صاحب دو پسر و پنج دختر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. شانزدهم اسفند 1362، در جزیره مجنون عراق براثر اصابت ترکش به کمر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. شهید الیاس احمدی بنی از شهدای عملیات خیبر در دوران دفاع مقدس است. او در فرازی از وصیت‌نامه خود خطاب به همسرش چنین نوشته است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

اللّٰهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ جُنْدِک فَإِنَّ جُنْدَک هُمُ الْغَالِبُونَ، وَاجْعَلْنِی مِنْ حِزْبِک فَإِنَّ حِزْبَک هُمُ الْمُفْلِحُونَ؛ وَاجْعَلْنِی مِنْ أَوْلِیائِک فَإِنَّ أَوْلِیاءَک لَاخَوْفٌ عَلَیهِمْ وَلَا هُمْ یحْزَنُونَ،


خدایا مرا از سپاهیانت قرار ده، چراکه همانا تنها سپاه تو پیروز است و مرا از حزب خود قرار ده که تنها حزب تو رستگار است؛ و هم از دوستانت قرارم ده که بر دوستانت ترسی نیست و اندوهگین نمی‌شوند.

با درود و سلام بر محضر امام زمان (عج) فرمانده کل جبهه‌های حق علیه باطل و سلام به حضور مبارک  نائب برحقش امام امت آن ابراهیم زمان که ما را با الطاف و انفاس پیامبرگونه‌اش از خواب غفلت بیدار نمود و باسلام و درود بر امید امام فقیه عالی‌قدر حضرت آیت‌الله منتظری یاور این امت و یار باوفای امام و باسلام بر شهدای گلگون‌کفن در راه اسلام.

سلام بر والدینم که خیلی حق برگردنم دارند و سلام بر برادرانم. سلام بر همسر باوفایم که کودکانم را تربیت می‌کند. سلام بر کلیه برادران حزب‌الله و سلام بر کلیه خویشان و عزیزانم در بن و سلام گرم بر کلیه خانواده‌های محترم شهدا و معلولین و مجروحین؛ و سلام بر دانش آموزان که در سنگر مدارس به خودسازی و تحصیل علم مشغول‌اند.

سفارش به پدر
پدر گرامی از اینکه از شما خداحافظی نکردم عذر می‌خواهم.  شما هم از طرف اینجانب از کلیه خویشان و دوستان عذرخواهی نمایید. انتظار دارم به این وصیت عمل کنید.

سفارش به همسر
چندکلمه‌ای هم به همسرم وصیت دارم. ای همسری که برای تربیت فرزندانم زحمت کشیدی. خداوند ان‌شاءالله به تو اجر شهید دهد. اگر تو نبودی بالای سر بچه‌هایم، من نمی‌توانستم باروحی سرشار از عشق به اسلام به جبهه بیایم. از زحمات تو تشکر می‌کنم امیدوارم که خداوند به خاطر این زحمات به تو اجر عظیم عنایت کند.

سفارش من این است که کودکانم را سرپرستی کنی و امید به رحمت خداوند داشته باشی؛ نکند خدای ناخواسته زبان به گله بگشایی من راضی به رضای خداوند هستم تو هم راضی به مقدرات خدا باش. یقین کن که نصرت و پیروزی از طرف خداوند خواهد بود.

ادامه‌دهنده راه شهدا باشید
سفارش به مهدی و احمد ای عزیزانم من امیدوارم که شما در آینده برای [رضای] خداوند درس بخوانید و ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و پیرو خط امام عزیزمان باشید و گوش به حرف مادرتان بدهید اگر من بالای سر شما نیستم بدانید که الطاف بی‌پایان خداوند بالای سر شماست مبادا مقاومت را از دست بدهید. خواهرانتان را خیلی دوست بدارید و آن‌ها را تربیت کنید و از اینکه کوچک‌اند و شمارا اذیت می‌کنند ناراحت نباشید.

یک جمله به همکاران و دبیران گرامی: ای عزیزان هم‌سنگر مدرسه، سلام من به شما، ای زنده نگه‌دارنده راه شهدا، سلام بر شمایی که شهید سازید و سلام بر شما که مسئولیت سنگین یعنی پرورش جوانان و نوجوانان را به عهده گرفتید.

خداحافظ همگی شما
التماس دعا
برادر شما الیاس احمدی
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۹:۲۵

2 Apr 2024