۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۵۷۰۰۷
فرمانده انتظامی شهرستان بن:

توصیه‌هایی برای پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز

فرمانده انتظامی شهرستان بن گفت: لازم است خانه خالی از سکنه نشان داده نشود و ورود سارقان به ساختمان سخت شود.
توصیه‌هایی برای پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از خبرگزاری پلیس سید مسلم طاهریان با اشاره به لزوم پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز توسط مردم اظهار کرد:  لازم است خانه خالی از سکنه نشان داده نشود و ورود سارقان به ساختمان سخت شود.

وی با تاکید بر اینکه قبل از این که به رخت خواب بروید و یا از خانه خارج شوید، تمامی درب و پنجره‌ها را قفل کنید، حتی اگر برای مدت زمان بسیار کوتاهی باشد ادامه داد: هنگام بیرون رفتن از خانه، چراغ‌ها را روشن بگذارید.

فرمانده انتظامی شهرستان بن گفت: اگر برای مدت زمان نسبتا طولانی قصد مسافرت دارید، حتما چراغ‌ها را به تایمر متصل نمایید، تا در شب روشن شده و صبح خاموش شوند.

طاهریان با بیان اینکه درب پارکینگ را همواره بسته نگه داشته و قفل کنید یادآور شد: شتراک روزانه خود را برای دریافت مجله، روزنامه و یا بروشور به‌صورت موقت (تا اتمام سفر) لغو کرده و یا با یکی از آشنایان خود جهت دریافت آن‌ها هماهنگ شوید.

وی ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از سرقت منزل، در صورت امکان، با یکی از آشنایان خود هماهنگ کنید تا به‌صورت روزانه برای برداشتن برگه‌های تبلیغاتی و یا قبوض از لای درب منزل شما اقدام کند، چراکه یکی از راه‌های متداولی است، که سارقان برای شناسایی خانه‌های خالی از آن استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامق شهرستان بن خاطرنشان کرد: در برخی از موارد دیده شده است، که برخی از سارقان برای بررسی خالی بودن خانه، بر روی قفل آن چسب می‌زنند و بعدا برای بررسی آن بر می‌گردند، همچحین لازم است قفل‌های ضعیف درب و پنجره‌ها را با انواع قوی تر تعویض نمایید.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۰:۵۶

23 Mar 2024