۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۵۶۹۹۵
امام جمعه شهرستان اردل؛

وحدت و همدلی رمز توسعه و پيشرفت شهرستان است

امام جمعه شهرستان اردل گفت: وحدت و همدلی رمز توسعه و پيشرفت شهرستان است و با حفظ اتحاد، انسجام و همدلی می‌توانيم تمام موانع و مشکلات را از پيش رو برداريم.
وحدت و همدلی رمز توسعه و پيشرفت شهرستان است
حجت الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه شهرستان اردل  در گفتگو با خبرنگار شهرستانی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» با تبريک فرا رسيدن سال جديد و عيد نوروز 1403 با اشاره به نامگذاری سال جديد و شعار سال بسيار مهم رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) با عنوان «جهش توليد با مشارکت مردم»، اظهار کرد: تحقق ايران قوی با مشارکت جدی مردم در توليد و اقتصاد قطعاً محقق خواهد شد.

محمدی افزود: يکی از مهم‌ترين دغدغه‌های امامين انقلاب از ابتدای پيروزی انقلاب اسلامی، مشارکت جدی مردم در تمامی عرصه‌های مختلف سياسی، اقتصادی و فرهنگی کشور است و هدف اصلی آن هم توليد قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتوانه مردمی است.

وی خطاب به مردم و مسئولان شهرستان اردل که  سال 1403  سالی پرشتاب برای پيشرفت اين شهرستان شود و اين محقق نمی‌شود مگر با همدلی و وحدت گفت: وحدت و همدلی رمز توسعه و پيشرفت شهرستان است و با حفظ اتحاد و انسجام و همدلی می‌توانيم تمام موانع و مشکلات را از پيش رو برداريم و شرايط را برای توسعه همه جانبه شهرستان فراهم کنيم.

امام جمعه شهرستان اردل  در پايان با اشاره به وجود تحريم‌های ظالمانه کشورهای استکباری و تهديدهای مختلف عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ايران، خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی اقتصاد و توليد بسياری از مشکلات و تهديدها را به فرصت تبديل خواهد کرد و ملت بزرگ ايران ثابت کرده‌اند در مسير توسعه و پيشرفت کشور مصمم و جدی هستند و مسئولان بايد از همه ظرفيت‌های مردمی بهره گرفته و برای تحقق شعار سال (جهش توليد با مشارکت مردم) مجاهدت و تلاش لازم است.

انتهای خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۳۹:۲۸

21 Mar 2024