۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۵۶۹۵۲
رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد:

بوستان‌های شهرکرد برای پذیرش مسافران آماده است

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای پذیرش شهروندان عزیز و مسافران آماده است.
بوستان‌های شهرکرد برای پذیرش مسافران آماده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، محمدرضا بیاتی رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد به همراه مسعود حبیبی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با هدف بررسی وضعیت پارک مذکور برای بهره‌وری بهتر از فضاهای ایجاد شده در پارک ملت، صبح پنج شنبه از این محل بازدید کردند.

وی افزود: رفع مشکلات این پارک با انجام عملیاتی از جمله ایجاد پارکینگ و توسعه معابر، تغییر مبلمان و بهینه کردن امکانات خدماتی میسر خواهد بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه روشنایی و نورپردازی پارک نیز اصلاح می‌شود، گفت: اگر فضاهای قسمت شمالی پارک که محل توقف کوتاه خودروها است تعریض و فضاهای مزاحم موجود برداشته شود، موقعیت مناسبی جهت توقف کوتاه و بهره‌گیری از چشم انداز ویژه پارک فراهم خواهد شد.

وی اظهار داشت: سرکشی از پارک‌های مختلف سطح شهر در کنار مدیران شهرداری ادامه داشته و نکات ایمنی و فضاسازی مورد توجه قرار خواهد گرفت و در کمیسیون‌های تخصصی و شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیاتی افزود: پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای پذیرش شهروندان عزیز و مسافران آماده خواهد شد، چراکه اقلیم شهر مسافر پذیر است و با بهبود شرایط پارک‌ها این مهمان نوازی تکمیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد اشاره کرد: مطالعات پارک ملت توسط مشاور انجام شده و اقدامات براساس طرح مصوب به مرحله اجرا خواهد رسید، نگاه کلی مدیریت شهری بر استفاده بهینه از امکانات موجود و تکمیل پارک‌ها و ایجاد بوستان‌ها در محلات سطح شهر خواهد بود.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۳:۴۷

14 Mar 2024