۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۹۱۸
شهید اسکندر مؤمنی شهرکی:

خدایا فقط برای خشنودی تو به جبهه می‌روم

خدایا من فقط برای خشنودی تو به جبهه می‌روم نه برای انتقام.
خدایا فقط برای خشنودی تو به جبهه می‌روم
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید اسکندر مؤمنی شهرکی یکم اردیبهشت ۱۳۴۱، در شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. پدرش فتح‌الله کشاورزی می‌کرد. دانش‌آموز چهارم متوسطه بود. از سوی بسیج به جبهه اعزام شد. سی و یکم تیر ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به فیض شهادت رسید. پیکر پاکش مدت‌ها در منطقه بر جای ماند. مزار یادبودش در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. پیکر مطهر این شهید به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۶ در بخش مرکزی شهرستان بوئین و میاندشت، در حسینیه شهر افوس تشییع و خاکسپاری شد. دوازده آبان ۱۴۰۰ بعد از انجام آزمایش DNA خبر احراز هویت این شهید پس از ۳۹ سال به خانواده صبورش رسید. شهید اسکندر مؤمنی شهرکی از شهدای جاویدالاثر عملیات رمضان در دوران دفاع مقدس است. او در وصیت‌نامه‌اش می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ 

تنها راه سعادت؛ ایمان، جهاد و  شهادت است.

با عرض  سلام به  ساحت  مقدس ولی‌عصر امام زمان روحی و ارواح العالمین له الفداء و درود بر منجی انسانیت که از خدا می‌خواهم که از عمر من بکاهد و بر عمر پربرکتش بیفزاید.

درود فراوان بر شهیدان اسلام از هابیل تا حسین و از حسین تا کربلای ایران و سلام و درود بر شما ای پدر و مادرم که مرا چنین تربیت کردی که فقط درراه الله بکوشم.

سفارش به خانواده 
 و ای پدرم که با دست‌های پینه‌بسته‌ات مرا چنین  پرورش  دادی که به کمک حسین زمان بروم و به فریاد اسلام برسم.

 و سلام بر خواهرانم و یک نصیحت به  شما که دنباله‌رو اسلام  باشید و بعد از مردن من گریه نکنید که قلب امام زمان و قلب امام خمینی را به دردآورید و می‌دانم که گریه نمی‌کنید اما صبر درراه خداوند اجر عظیمی دارد و خدا به شما که  صبر می‌کنید اجر عظیمی خواهد داد.

خدایا من فقط برای خشنودی تو به جبهه می‌روم
بر سر قبرم نام جوان ناکام ننویسید زیرا این راه که همان  راه انبیاست و راه  یگانه  پاسدار کربلا حسین‌ابن‌علی (ع) است انتخاب کرده‌ام. خدایا شهادت را نصیب من کن، خدایا مگر من لایق شهید شدن نیستم. شهید والاست. خدایا من فقط برای خشنودی تو به جبهه می‌روم نه برای انتقام. 


انتهای پیام/1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۵:۲۵

13 Mar 2024