۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۵۶۷۹۹
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:

رای مردم خار چشم دشمنان اسلام است

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و کارشناس روابط بین‌الملل گفت: هر رای مردم تعیین‌کننده نظام جمهوری اسلامی و خار چشم دشمنان اسلام است.
رای مردم خار چشم دشمنان اسلام است
سیروس رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: انتخابات صحنه اقتدار و عظمت نظام اسلامی و مصداق بارز مردم‌سالاری دینی است.
 
وی با اشاره به اثرگذاری انتخابات در سطح بین‌الملل بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها بر صلابت، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هر رای مردم تعیین‌کننده نظام جمهوری اسلامی و خار چشم دشمنان اسلام است و بر همین اساس مردم در 11 اسفند ماه همانند سال‌‌های گذشته برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم می‌زنند. 

وی افزود: ضمن انتخاب افراد اصلح برای مجلس شورای اسلامی باید انتخابات را به عنوان یک فرصت ارزشمند برای وحدت و یکپارچگی ملی دانست.

رضایی با اشاره به رعایت اخلاق در انتخابات بیان داشت: میدان عملی شدن بسیاری از  ارزش‌ها و فضائل اخلاقی اجتماعی است.

این کارشناس روابط بین‌الملل یادآور شد: بداخلاقی‌های انتخاباتی به هیچ وجه زیبنده جامعه‌ اسلامی متمدن و فضیلت‌گرای ما نبوده است و با اهداف عالی حکومت اسلامی سازگار نیست، بنابراین زیر‌ پا گذاشتن اخلاق در انتخابات به‌طور طبیعی باعث یاس، ناامیدی، نگرانی و تشویش در دل شهروندان و مردم می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و کارشناس روابط بین‌الملل در ادامه افزود: اخلاق انتخاباتی حکم می‌کند همه نامزدها و هوادارن آن‌ها عمل به قانون را به‌عنوان جلوه‌ای از فرهنگ اجتماعی به نمایش بگذارند و در چارچوب قوانین و مقررات و هر آنچه که در مقام اجرا و نظارت از مجاری قانونی ترسیم می‌شود اقدام و عمل کنند.

وی با اشاره به رعایت اخلاق در عرصه انتخاباتی و بعد از آن موجب می‌شود، انتخاباتی در تراز جامعه اسلامی تحقق یابد، خاطرنشان کرد: با داشتن مولفه‌های اساسی مشارکت حداکثری، رقابت پر‌شور، اخلاق‌مدار و سالم در نهایت انتخاباتی آگاهانه و توام با بصیرت تحقق می‌یابد.

رضایی با اشاره به مهم‌ترین شاخصه انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت: باید ولایت‌پذیر و التزام فرد به ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام و برنامه‌محور باشد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات اذعان داشت: ایجاد شور و نشاط در بین مردم است و رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی مطرح می‌شوند و شاهد اثرگذاری رسانه‌ها در سطح کشور هستیم و جریان‌سازی رسانه‌ها نقش سازنده و بی‌بدیل در تعیین سرنوشت انتخابات دارد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۰:۴۶

29 Feb 2024