۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۵۶۶۵۸
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی فرماندار شهرکرد:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شد

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی فرماندار شهرکرد گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شد
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، یحیی حیدری صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای ادارای شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم طبق رهنمود مقام عظمای ولایت بر طبق چهار راهبرد مهم انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

 وی تصریح کرد: تمامی موارد مربوط به مجریان انتخابات در حال انجام است و در بحث مشارکت طبق فتوای مقام معظم رهبری باید مشارکت را افزایش دهیم تا دغدغه رهبر انقلاب برطرف شود.

حیدری با تاکید بر اینکه تا مقام معظم رهبری دستور لغو جهاد تبیین را ندهند ادامه دارد اذعان داشت: ما در هر سمتی هستیم بحث جهاد تبیین واجب عینی است.

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی فرماندار شهرکرد با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه بیان داشت: در جامعه فضای مجازی متأسفانه رها شده است و دشمن دائماً در حال پمپاژ ناامیدی در جامعه است.

وی ادامه داد: طبقه فرمایش رهبر معظم رهبری ما در مسیر قله هستیم و باید به قله‌هایی که مدنظر ولی فقیه هست برسیم؛ مشکلاتی هست ولی با همت می‌توان مشکلات را مرتفع کرد‌.

حیدری یادآور شد: دو نعمت مجهول سلامت و امنیت است که امنیت را مرهون سربازان گمنام امام زمان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه لیاقت مردم ما بیشتر از خدماتی است که به آن‌ها ارائه می شود خاطر نشان کرد: خدمات نظام در طول ۴۵ سال باید بیان شود و مردم ما همیشه پای نظام بوده اند.

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی فرماندار شهرکرد گفت: ۵۰ درصد فضای مجازی دست دشمن است و مردم اخبار را از فضای مجازی می‌گیرند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۹:۵۷

15 Feb 2024