۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۵۶۵۹۴

گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات و عملیات والفجر۸ در بام ایران

آیین گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه و عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات و عملیات والفجر۸ در بام ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این مراسم بمناسبت ۲۰ بهمن روز حفاظت اطلاعات در سپاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر ۸ در حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام باحضور فرماندهان، رزمندگان و یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام بعنوان جناح دار در عملیات والفجر ۸ ایفای نقش کردند که یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس برای این یگان محسوب می‌شود.

اکبری تصریح کرد: رزمندگان با رعایت اصل غافلگیری و حفظ اطلاعات از دشمن، عملیات والفجر ۸ را در ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۶۴، با رمز «یا فاطمه الزهرا» درمنطقه فاو و عبور رزمندگان از رودخانه خروشان اروند شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر ۸ و تبریک روز حفاظ اطلاعات در سپاه، گفت: یکی دیگر از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختیاری، بیعت با حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در ۲۰ بهمن ۱۳۵۷ می‌باشد و ان شاءالله در ۲۲ بهمن و انتخابات امسال نیز بار دیگر دشمنان را با حضور خود غافلگیر خواهند کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم سردار احمد عبدالله زاده از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام و تبیین نقش حفاظت اطلاعات در عملیات والفجر ۸ پرداخت.

شایان
ذکر است؛ اجرای سرود، پخش کلیپ و نماهنگ و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و حفاظتی از دیگر برنامه‌های آئین گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه بود که در حسینیه امام خمینی (رحمت الله علیه) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۱:۳۰:۵۸

10 Feb 2024