۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۵۶۳۶۱
فرماندار شهرستان لردگان خبرداد:

لزوم استقرار صندوق اخذ رأی در لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: شهرستان لردگان دارای مناطق صعب البوری است که بایستی خودرو کمک دار داشته باشد تا به موقع صندوق اخذ رأی به این مناطق ارسال شوند.
لزوم استقرار صندوق اخذ رأی در لردگان
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، منصور کریم زاده فرماندار شهرستان لردگان صبح یک شنبه در جلسه هماهنگی با معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه شهرستان لردگان با توجه به بعد مسافت با استان و بخشهای منج و رودشت نیاز است برای انتخابات به آن توجه ویژه شود اظهار کرد: امکانات و تجهیزات لازم انتخاباتی در اختیار این شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان لردگان دارای مناطق صعب البوری است که بایستی خودرو کمک دار داشته باشد تا به موقع صندوق اخذ رأی به این مناطق ارسال شوند.

کریم زاده ادامه داد: ما در شهرستان لردگان مقدمات لازم انتخاباتی را انجام دادیم تنها امکانات و تجهیزات لازم اداری و خودرو نیاز است که از استانداری درخواست داریم که این امکانات را در اختیار ما قرار دهند.

محمد حسین خدابنده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در ادامه این جلسه با اشاره به موضوع مهم انتخابات گفت: با توجه به دستور استاندار مبنی بر اینکه ما نزدیک به برگزاری انتخابات هستیم و باید بتوانیم انتخابات پر شوری را رقم بزنیم، لذا همکاری مردم و مسئولین را می‌طلبد.

وی در پایان گفت: ما از لحاظ نیروی انسانی، چارت سازمانی، امکانات و تجهیزات مشکل زیادی نداریم و امیدواریم نواقص را و کاستی‌ها را هرچه زودتر بتوانیم برطرف کنیم.

انتهای پیام / ۶۳۰ ل

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۶:۲۶

21 Jan 2024