۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۲۱۴
رئیس دانشگاه شهرکرد:

شهید سلیمانی مغز متفکر نظامی بود

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: شهید سلیمانی شخصیت توانمند، با مهارت و یک مغز متفکر نظامی بود.
شهید سلیمانی مغز متفکر نظامی بود
یاسر پیرعلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: شهید سلیمانی یک هویت ملی و اسلامی داشت و یک شخصیت توانمند، با مهارت و یک مغز متفکر نظامی بود، در حدی که حتی مخالفان نظام و وابستگان به رژیم گذشته از او به‌عنوان قهرمان ملی یاد می‌کنند.

وی افزود: شهادت این سردار سرافراز به دستور مستقیم شقی‌ترین افراد عالم یعنی رئیس جمهور آمریکا اتفاق افتاد و تشییع پیکر این عزیز باعث ایجاد اتحاد بین مردم شد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به تاثیر تفکر شهید سلیمانی بیان داشت: تاثیر تفکر شهید بر دل‌های مردم بود، ضمن آن‌که در صحنه نبرد روش‌های نظامی را پیش می‌گرفت و در دیدار از خانواده‌های شهدا و جانبازان و در سوگ شهدای مدافع حرم و هم‌رزمانش اشک می‌ریخت.

وی در ادامه گفت: روحیه تاثیر بر دل‌ها سوگ ده‌ها میلیونی را ایجاد کرد و در کشورهای عراق و سوریه اتحاد بین مقاومت را ایجاد نمود که کار هر کسی نبود.

پیرعلی با اشاره به تاثیر بین‌المللی مبارزه شهید سلیمانی گفت: مبارزات شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس باعث شد که تروریست جهنمی داعش نابود شود.

وی با اشاره به عاملین شهادت شهید سلیمانی اذعان داشت: عاملین شهادت این سردار بزرگ اسلام به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیدند و شهید سلیمانی با شهادت خود برای آن‌ها خطرناک‌تر است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به تاثیرگذاری مبارزات شهید سلیمانی در فلسطین خاطرنشان کرد: گروه‌های مقاومت در منطقه کاملا فعال شدند و ضرباتی که به صهیونیست‌ها وارد می‌کنند بیانگر ادامه راه پویا شهید است و موفقیت با مسیر شهادت سلیمانی بود.

پیرعلی در پایان گفت: دشمنان ایران مسیر شهادت، دستاوردهای شهادت، مردم ایران و ولی‌فقیه زمان را نمی‌شناسند و در محاسبات‌شان اشتباهات راهبردی انجام می‌دهند اما دست توانای خداوند متعال یاری‌گر حق و حقانیت است و مقاومت همچنان پیروز.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۵:۳۰

7 Jan 2024