۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۵۶۲۱۲
امام جمعه موقت شهرکرد:

دشمن از شهید سلیمانی واهمه دارد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دشمن نسبت به شهید سلیمانی و تجلیل و تکریم از او ترس و واهمه دارد و با ترور زائرین قبر مطهر به نوعی می‌خواستند از شهید سلیمانی انتقام بگیریند.
دشمن از شهید سلیمانی واهمه دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به جنایت ترور زائرین قبر مطهر شهید سلیمانی اظهار کرد: داعش یک غده سرطانی بسیار بدخیم است که از طرف شهید سلیمانی ضربه خورده است.

وی در ادامه افزود: از الطاف خداوند بود که بوجود آمدن داعش مصادف با فرماندهی شهید سلیمانی و سپاه قدس بود و با تدبیر و پایمردی شهید سلیمانی داعش کنترل شد.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: آنچه دشمن به دنبال تحققش بودند در آن ناکام ماندند و ناموفق شدند.

وی درباره علت انجام ترور زائرین قبر مطهر شهید سلیمانی بیان داشت: دشمن نسبت به شهید سلیمانی و تجلیل و تکریم از او ترس و واهمه دارد و با ترور زائرین قبر مطهر به نوعی می‌خواستند از شهید سلیمانی انتقام بگیریند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند انتقام از شخص سلیمانی بگیرند که میسر نبود و به همین دلیل این ترور را انجام دادند و مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند و شهید کردند.

وی گفت: آتش زدن مجسمه شهید سلیمانی در شهرکرد نیز مصادف با این موضوع و برخواسته از کینه و عداوت بسیار ریشه دار نسبت به شهید سلیمانی است.

امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد: دشمنان نسبت به شهید سلیمانی عصبانی هستند و حاضر نیستند به هیچ وجه تجلیل و تکریم شهید سلیمانی را ببینند و با دست اندرکاران شأن دست به ترور مردم زدند.

وی تصریح کرد: اصل نظام جمهوری اسلامی بر اساس حق و اعتقادات است و مواجهه شدن با جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی که سربازی از سربازان حق بوده است برای آنان سخت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی خطاب به عاملین جنایت ترور گفت: دشمنان بدانند مواجهه شدن با سیاست مداران ایران همانند دیگر عالم نیست و ما متصل به حق هستیم و تا زمانی که ما در مسیر حق باشیم خداوند یاری‌گر است و دشمنان به نتیجه نمیرسند و کارشان بی حاصل می‌شود.

وی افزود: شاهد حضور با شکوه زائرین قبر مطهر شهید سلیمانی بودید که چه جمعیتی شرکت کرده بود و در تشییع جنازه زائرین قبر مطهر شهید سلیمانی هم جمعیت چند برابری آمده بودند، مردم صحنه را خالی نمی‌کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان گفت: مردم ترسی از دشمن ندارند و سخن امام خمینی (ره) که فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود عین واقعیت است.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۴:۵۶

6 Jan 2024