۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۵۶۱۸۱
در چهارمحال و بختیاری؛

83 درصد پرونده‌ها در کلانتری‌ها به صلح و سازش ختم شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در کلانتری‌ها هم مشاورانی برای حل و فصل مشکلات پیش آمده مستقر هستند و در این راستا 83 درصد پرونده‌ها با پا درمیانی مشاور به صلح و سازش منجر شده است.
83 درصد پرونده‌ها در کلانتری‌ها به صلح و سازش ختم شد
مرتضی عسگری در گفتگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی فراجا به‌عنوان زبان پلیس فعال است و اخبار و اطلاعات در این حوزه را در اختیار خبرنگاران قرار می‌دهد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شرایطی که کشور درگیر جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای است مدیریت افکار عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
عسگری با اشاره به انجام مشاوره در مرکز مشاوره این معاونت افزود: در این مرکز مشاوره در بحث بهداشت روان هم برای عموم مردم و هم برای پرسنل انتظامی برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه مجرمین بلافاصله بعد از دستگیری روانه زندان نمی‌شوند یادآور شد: آسیب‌شناسی رفتار مجرمین هم توسط مشاوران این مرکز انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در کلانتری‌ها هم مشاورانی برای حل و فصل مشکلات پیش آمده مستقر هستند و در این راستا 83 درصد پرونده‌ها با پا درمیانی مشاور به صلح و سازش منجر شده است.
 
عسگیر با اشاره به اینکه برای هر 1000 نفر در ایران یک مشاور داریم خاطرنشان کرد: این یعنی کمبود مشاور در کشور وجود دارد.
 
وی تاکید کرد: باید مردم این استان به این باور برسند که اگر مشکلی پیش آید باید به مشاور مراجعه کنند و شهروندان استفاده از راهنمایی‌های مشاوران را در برنامه خود قرار دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: سامانه 197 برای ثبت رضایت، شکایت و پیشنهادات است و شهروندان می‌توانند با این سامانه مسائل را مطرح کنند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۴۰:۱۶

4 Jan 2024