۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۰۹۲
شهید اسدالله شاهرخیان:

به جبهه آمدم تا اندکی از دین خود را ادا نمایم

من بر اساس رسالت و مسئولیتی که بر دوش داشتم درراه الله و برای یاری و حراست از اسلام و انقلاب به جبهه آمدم تا اندکی از دین خود را ادا نمایم.
به جبهه آمدم تا اندکی از دین خود را ادا نمایم
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید اسدالله شاهرخیان در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاکانهم بنیان مرصوص

بنام الله یاور مستضعفان و درهم کوبنده ستمگران.

با درود فراوان به امام عزیزمان و با درود فراوان به ارواح پاک شهدا جنگ تحمیلی و با درود بر شما امت مسلمان، ای امت مسلمان، ترا به جان‌عزیزانتان علی وار و حسین گونه و خمینی مانند به همه دشمنان داخلی و خارجی اسلام بخروشید و این انقلاب را به سرتاسر عالم برسانید.

با درود به خانواده عزیزم که سال‌های متمادی بهترین زندگی خود را صرف تعلیم من گردید. ان‌شاءالله اجر آن‌ها باخداست.

من بر اساس رسالت و مسئولیتی که بر دوش داشتم درراه الله و برای یاری و حراست از اسلام و انقلاب به جبهه آمدم تا اندکی از دین خود را ادا نمایم بزرگترین وصیت من به بازماندگان، پدر، مادر، خواهران و برادرانم و خویشان خویش این است که به دستورات خدا توجه کنید و امام را تنها نگذارید.

از پدرومادر عزیز و برادر ارشدم و کلیه خانواده‌ام خواهانم که هیچگونه اشکی به خاطر من نریزند چون‌که کشته شدن درراه خدا فیضی  است که نصیب همه‌کس نمی‌گردد؛ و اما روی سخنم با شما خانواده‌ام پدر و مادری که سال‌های متمادی در بهترین لحظه‌های عمرتان را صرف ساختن من کردید.

بهترین کسان در زندگی من شما و پدرومادر و برادرم، حسن بوده البته بقیه خانواده و خویشان هم نقش بسزایی در امر ساختن من داشتند.

امیدوارم که بعد از من زندگی پربارتری داشته باشید و کلامی با شما برادر بزرگ‌ترم، برادر جان امیدوارم بنده را ببخشید و اینجانب راحلال نمایید؛ و بعد از من راهم را ادامه دهید.

پدرم، از شما طلب مغفرت می‌کنم و دست و صورت شمارا می‌بوسم و می‌دانم که موجبات زحمات شما می‌شود ولی برای بنده دو سال نماز قضا بخوانید و یک ماه روزه‌بگیرید.

فراموش نکنید دنیا به آخر می‌رسد و دنیا جلوه‌ای است و به آن دل نبندید و خود را مهیای آخرت نمایید. امیدوارم خدا گناهان من را ببخشد. 

 ساعت 17 مورخ 1365/10/25-اسدالله شاهرخیان


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۰۴

11 Apr 2024