۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۵۶۰۳۸
مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، درصدر فروش «مسافری از گانورا» در سینماهای کشور

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با اکران انیمیشن «مسافری از گانورا» رکورد فروش در میان سینماهای کشور را از آن خود کرد.
پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، درصدر فروش «مسافری از گانورا» در سینماهای کشور
مهدی حسن‌زاده در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد از 15 آذر اکران انیمیشن «مسافری از گانورا» را آغاز کرد و در این دو هفته اکران توانست در صدر جدول پُرفرو ش‌ترین سینمای کشور برای اکران این اثر کودک و نوجوان قرار بگیرد.

وی افزود: اکنون پردیس سینمایی بهمن شهرکرد همزمان امکان اکران هشت فیلم به روز ایران را دارد که از این 8 اثر سینمایی دو اثر در ژانر کودک و نوجوان اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انیمیشن «مسافری از گانورا» به کارگردانی سید احمد علمدار و تهیه کنندگی سید محمدحسین علمدار جدیدترین محصول «مرکز انیمیشن سوره» است که از سوی مخاطبان کودک و نوجوان در استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته است.

حسن زاده درباره این اثر سینمایی عنوان کرد: داستان «مسافری از گانورا» درباره موجودی فضایی است که به زمین می‌آید و با کمک پسری معلول به جستجوی فرمانروای سیاره خود که در زمین گم شده می‌رود تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد پس از بازسازی از سوی حوزه هنری اکنون یکی از سینما های با برند خوب در کشور است که با وجود چهار سالن اکران و یک سالن روباز میزبان مخاطبان فیلم‌های به روز سینمایی ایران است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری علاقه‌مندان برای آگاهی از اکران فیلم های پردیس سینمایی بهمن شهرکرد می‌توانند با مراجعه به سایت  gisheh7.ir ضمن با خبر شدن از برنامه اکران بلیط فیلم مورد نظر خود را خریداری نمایند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۸:۳۶

19 Dec 2023