۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۵۹۹۳
رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل:

تمام محورهای اردل برف‌روبی شد

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل گفت: به همت و تلاش راهداران شهرستان اردل تمامی راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان برف‌روبی شد.
تمام محورهای اردل برف‌روبی شد
خیرالله جلیل در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های شهرستان اردل اظهار کرد: از صبح پنج شنبه با ورود سامانه بارشی به شهرستان اردل شاهد بارش برف در اکثر مناطق شهرستان به خصوص دیناران و دشتک بودیم.

جلیل اظهار کرد: بارش برف در این مناطق هم اکنون ادامه دارد و نیروهای راهداری شهرستان اردل درحال برف روبی و نمک پاشی در جاده‌ها هستند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمام جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است و خدمات‌دهی راهداران علی‌رغم بارش برف با جدیت ادامه دارد افزود: در حال‌حاضر تردد در تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، اصلی، فرعی و روستایی اردل امکان‌پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل بیان کرد: از همشهریان و رانندگان درخواست داریم با توجه به امکان وجود یخ زدگی در سطح راه‌های شهرستان، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از هرگونه شتاب پرهیز و در صورت امکان مسافرت‌های بین شهری خود رو در زمان روشنایی و روز انجام و حتماً زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.


انتهای خبر/۵۷۰ ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۳:۲۹

14 Dec 2023