۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۵۵۴۰۰
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان:

نقش ورزش در ارائه نرم قدرت کشورها بی‌بدیل است

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در دنیای امروز نقش ورزش در ارائه نرم قدرت کشورها بی‌بدیل است، افزایش غرور ملی با استفاده از ورزش و فعالیت ورزشکاران حاصل می‌شود.
نقش ورزش در ارائه نرم قدرت کشورها بی‌بدیل است
به گزارش «جهانبین نیوز»‌، برنا فیروزی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نسل‌کشی که در روزهای اخیر در فلسطین رخ داد انزجار مردم سراسر جهان را به دنبال داشت.

وی افزود: امروز همه آزادی‌خواهان و انسان‌های آزاده جهان علت به رسمیت نشناختن رژیم جعلی اسرائیل توسط ورزشکاران ایرانی را به خوبی درک کردند و این موضع حقیقتا موضع همه ملت ایران است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: نفرت جامعه ورزش ایران تا جایی است که مربی موتای ایران حتی جایگاه پرچم رژیم غاصب اسرائیل در کنار پرچم ایران را تاب نیاورد و اقدام به جابه‌جایی آن کرد.

فیروزی عنوان کرد: جذب منابع و وجود ۴۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در چهارمحال و بختیاری کار بزرگی است اما هنوز کافی نیست.

وی خاطرنشان کرد: عزم دولت سیزدهم برای توسعه و ارتقا ورزش در کشور جدی است و برای رسیدن به موضوع فراگیر ورزش، توسعه زیرساخت‌ها و اماکن در دستورکار است اما همیشه محدوویت‌هایی نیز در این خصوص وجود داشته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مسئله خلق فرصت‌ها در ورزش، اضافه کرد: احکامی از برنامه هفتم توسعه تصویب شده و یکی از این احکام در حوزه ورزش است که می‌تواند کمک قابل توجهی به ورزش کند.

فیروزی بیان کرد: حکم تصویب شده، اختصاص یک درصد مالیات بنگاه‌های اقتصادی برای توسعه حوزه ورزش است که می‌تواند انقلاب بزرگی در حوزه ورزش کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه موانع زیادی در بحث زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تاکید کرد: حمایت بنگاه‌های اقتصادی در استان‌ها جزؤ مسئولیت اجتماعی این واحدهای تولیدی است که باید در دستورکار آنان قرار گیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان افزود: شرایط چهارمحال و بختیاری به لحاظ آب و هوا و شرایط جغرافیایی ایده‌آل است و می‌تواند در ورزش کشور ایفای نقش کند.

فیروزی ادامه داد: در دنیای امروز نقش ورزش در ارائه نرم قدرت کشورها بی‌بدیل است، افزایش غرور ملی با استفاده از ورزش و فعالیت ورزشکاران حاصل می‌شود، از طرفی ورزشکاران قوام دهنده قدرت یک کشور در سطح جهان هستند.

وی عنوان کرد: قهرمانان باید قدر خود را بیش از پیش بدانند چراکه عرصه ورزش یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند حال مردم را خوب کند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۰:۳۱

26 Oct 2023