۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۵۲۴۳۳
امام جمعه موقت شهر اردل؛

حاج قاسم، مالک اشتر زمان بود

حجت الاسلام عينعلي علي پور گفت: حاج قاسم، مالک اشتر زمان بود چرا که سرباز ولايت بود و در اين مسير جان خود را نيز تقديم کرد.
حاج قاسم، مالک اشتر زمان بود
به گزارش خبرنگار  جهانبین نیوز از اردل، حجت الاسلام عينعلي علي پور امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي  الهي گفت: انسان با تقوا از منکرات دوري ميکند و به نقل از امام علي ع  کليد گشايش تقوا است.

علي  پور اظهار کرد:انسان بايد خطاهاي خود را جبران کند  و اخلاق خوب يکي از شاخه هاي تقوا است.

وي ضمن تسليت سالروز وفات حضرت ام البنين(س) که به همين مناسبت روز تکريم مادران و همسران شهدا ناميده شده گفت: مادران ما بايد فرزندان خود همانند ام البنين(س)، عبد صالح تربيت کنند؛ مهم ترين محور براي تربيت عبد صالح اين است که مادر به فرزند خويش، امام را بشناساند.

 حاج قاسم، مالک اشتر زمان بود

حجت الاسلام  علي پور در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي سردار قاسم سليماني گفت: شهادت حاج قاسم، آغاز شکست دشمن است، اگر حاج قاسم يک مکتب و مدرسه است، با شهادتشان اين مکتب با يک افق جهاني شکوفاتر مي‌شود.
 
وي با بيان اينکه حاج قاسم، مالک اشتر زمان بود گفت: شهيد سليماني سرباز ولايت بود و در اين مسير جان خود را نيز تقديم کرد و بسياري از زواياي زندگي اين شهيد بزرگوار هنوز ناشناخته مانده است.

علی پور بیان کرد: اخلاص و ولايتمداري از خصوصيات بارز شهيد سليماني بود و بدون هيچ چشم داشتي با رشادت، شجاعت و بينش شهادت طلبي جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.
 
انتهاي ييام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۶:۲۱

6 Jan 2023