۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۵۷۳۹۵
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت با هفت بخش در استان برگزار می‌شود.
برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت
زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.
 
وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ 22 اردیبهشت به شماره 09012973520 در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۴۴:۵۵

6 May 2024