۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۵۲۳۷۷
خطیب نماز جمعه لردگان ؛

  نهم دی ماه روز حماسه بصیرت و میثاق امت با ولایت  / انقلابی گری تبعیت بی چون و چرا از مقام ولایت و رهبری است

خطیب نماز جمعه لردگان گفت: نهم دی ماه روز حماسه بصیرت و میثاق امت با ولایت است.
  نهم دی ماه روز حماسه بصیرت و میثاق امت با ولایت  / انقلابی گری تبعیت بی چون و چرا از مقام ولایت و رهبری است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام رحمانی  خطیب نماز جمعه لردگان گفت : انسان صالح و شایسته چیزی که به نفع دنیایش باشد ولی برای آخرتش ضرر داشته باشد به دست نمی‌آورد ، عرصه زندگی دنیایی انسان باید به گونه ای باشد که هم نفع دنیوی برای انسان داشته باشد و هم آنچه برای آخرت انسان لازم است به دست آورد.
 
وی افزود : یعنی آخرت انسان و عقاید اخلاق و رفتار انسان در همین دنیا ساخته می شود، ولی انسان تکامل یافته و شایسته عصر ظهور و یا انسان صالح آخرالزمانی از دنیا و آخرت، آخرت را طلب می‌کند، نه دنیا را ، زیرا اگر آخرت را طلب کنیم دنیا نیز از سوی خدا اعطا می شود.
 
 
 رحمانی با اشاره به آیه ۲۰ شریفه سوره شورا گفت: کسی که زراعت آخرت را بخواهد به کشت او افزونی می بخشیم و بر محصولش می افزاییم و کسی که فقط کشت دنیا را بطلبد بهره‌ای از آن  می دهیم، اما در آخرت هیچ بهره ای ندارد.
 
حجت الاسلام رحمانی در خطبه دوم نماز جمعه لردگان گفت : نهم دی ماه روز حماسه بصیرت و میثاق امت با ولایت است و همانطور که مقام عظمای ولایت مدظله العالی می فرماید : حماسه ۹ دی را پدیده ای با عظمت است که ملت به بازی انقلابی نمایی بعضی مسئولان پایان داد ، روز 9 دی را دفاع از ارزش‌های انقلابی و ارزش های  دین می داند و می فرمایند که تفاوت است بین انقلابی گری و انقلابی نمایی ، انقلابی گری کار سختی است و پایبندی لازم است، تدین لازم است ، انقلابی نمایی خود را انقلابی نشان دادند در زمانی که همه کاری کشور است  و دهه بعد میشود مخالف  کشور .

انقلابی گری تبعیت بی چون و چرا از مقام ولایت و رهبری است نه فقط در مواردی که به نفع ماست

وی افزود :  در فتنه سال ۸۸ مسئولان لیبرال مسلک بدتر از منافقین، کاری کردند که رهبر عزیز ما در سن ۷۰ سالگی گریه کردند و می فرمود : «من جان ناقابلی دارم جسم ناقصی دارم اندک آبرویی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید همه اینها هم  نثار شما  باشد.»

رحمانی ادامه داد :  نفرین ابدی ملت ایران بر آن فتنه گرانی که  اشک و غم رهبر ما را آشکار و به آبروی کشور لطمه زدند، آنچه باید از این نوع حوادث درس بگیریم این است که از اول انقلاب آمریکا با ما جنگ را آغاز کرد به واسطه یا مستقیم؛ به شکل نظامی، سیاسی، فرهنگی و امروز هم اقتصادی که این جنگ هم مقاومت مردم را می‌طلبد و بصیرت داشتن و پشتیبانی  از نظام و فریاد کشیدن بر سر آمریکا و هم خدمت مسئولان به مردم .

 خطیب نماز جمعه لردگان با اشاره به بیانات ارزشمند رهبری که فرمودند:« بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است،هر کس می خواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند باید به این مردم خدمت کند ، هر که میخواهد با دشمنان این ملت مبارزه عملی کارآمد کند با فساد مبارزه کند، ابزارهای دشمن در درون کشور و نظام ما عبارت است از فساد و تبعیض و فاصله طبقاتی؛ ما باید با این ها مبارزه کنیم .»

این وظیفه دولت و مجلس و قوه قضائیه و همه ارکان نظام است به مردم خدمت کنند. با مفسد مماشات نکنند. فساد را در بدنه دستگاه های دولت به هیچ وجه نپذیرند و تحمل نکنند. این بزرگترین خدمت است.

رحمانی در پایان از مردم و مسئولین شهرستان های لردگان ، فلارد و خانمیرزا بابت استقبال و تشییع شهید خوشنام تقدیر و تشکر کرد و گفت پوشش مستقیم مراسم وداع و تشییع این شهید از طرف صدا و سیمای استان در خور تقدیر است.‌

انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۴۸:۳۹

30 Dec 2022