۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۵۲۲۴۱
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري؛

شهدا اسوه های جوانمردی و مردانگی هستند

سردار علی افضلی جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياری گفت:شهدا اسوه های جوانمردی و مردانگی و آزادگی، مناديان حق و راستي و صداقت و درستکاری هستند.
شهدا اسوه های جوانمردی و مردانگی هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علي افضلي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در اولين سالگرد شناسايي شهيد کرباسي و يادواره شهيد گمنام شهرستان اردل با اشاره به اين‌که ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، تنها راه حفظ انقلاب اسلامي است، اظهار کرد: شهدا با اخلاص خود در دفاع في سبيل‌الله براي حفاظت از منافع انقلاب اسلامي مجاهدت ميکردند و وظيفه ما در قبال مجاهدت و از خود گذشتگي شهداي انقلاب اسلامي ادامه دادن راه آن‌ها در مسير انقلاب مي‌باشد.

افضلي با بيان اينکه شهدا اسوه هاي جوانمردي و مردانگي و آزادگي، مناديان حق و راستي و صداقت و درستکاري هستند افزود:شهدا به عنوان اسوه هاي مردانگي، ايثار و بصيرت، الگوهايي بي بديل براي نسل جوان و نوجوان هستند.

وي بيان کرد:پيامي که شهدا به ما دادند اين بود که همواره حافظ اين مرزو بوم و تابع دستورات ولايت‌فقيه باشيم، پيام آنان بايد الگوي عملي مردم به ويژه نسل جوان ما باشد، چرا که شهدا با نثار جان خود نظام اسلامي را پا برجا گذاشتند و عزت و سربلندي ايران را در دنيا محقق کردند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۴:۲۹

10 Dec 2022