۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۹۵۶۲
امام جمعه فارسان

برخورد حذفي مستکبران با شهيد سليماني در فضاي مجازي نشانه ترس آن‌ها است

امام جمعه فارسان گفت: در دنياي امروز، فضاي مجازي زير کليد مستکبران است و اين واقعيت بايد مسئولين فضاي مجازي کشور را نيز هوشيار کند تا به نحوي عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضاي مجازي برخورد کند.
برخورد حذفي مستکبران با شهيد سليماني در فضاي مجازي نشانه ترس آن‌ها است
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: اي بندگان خدا، شما و خودم را به تقواي خدا دعوت مي‌کنم، چون‌که تقوا مهاراست و تکيه‌گاه. توجه داريد که خيلي از الفاظ و مفاهيم زيبا، شعارهاي اسلامي و اخلاقي وجود دارد که متأسفانه مفهوم دقيق و نوراني خودش را در جامعه ازدست‌داده و به معناي ديگري تبديل‌شده است يکي از آن‌ها تقواست که بايد بيشتر به معنا و مفهوم و آثار آن توجه کنيم.
 
وي تصريح کرد: بالاخره تقوا علائمي دارد که در افراد متقي ظاهر مي‌شود و به‌خوبي مي‌توان گفت که چه کسي اهل تقواست. تعدادي از آن‌ها را اميرالمؤمنين عليه‌السلام در خطبه متقين بيان فرمود. تعداد بيشتري در بيانات حضرت درجاهاي ديگر و از ائمه ديگر صادرشده است که عمل به آن‌ها فرد و جامعه را نجات مي‌دهد. نمود آن را مي‌توانيم در بازار و مدرسه و اداره و مسجد و محله و … ببينيم. عمده مشکلات ما در جامعه، از بي‌تقوايي است.
 
وي به ديدار امام خامنه‌اي در ديدار با خانواده معظم و اعضاي ستاد بزرگداشت سردار سليماني اشاره داشت و بيان کرد: در فرازي از رهنمودهاي خود براي چندمين‌بار، به نکته بسيار مهمي اشاره کردند. ايشان با اشاره به حذف اسم و عکس سردار سليماني در شبکه‌هاي اجتماعي فرمودند: «برخورد حذفي مستکبران با شهيد سليماني در فضاي مجازي نشانه ترس آن‌ها حتي از اسم شهيد و واهمه‌شان از رواج و تکثير آن الگوي گران‌سنگ دانستند. در دنياي امروز، فضاي مجازي زير کليد مستکبران است و اين واقعيت بايد مسئولين فضاي مجازي کشور را نيز هوشيار کند تا به نحوي عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضاي مجازي برخورد کند.»
 
وي اظهار داشت: با اوج‌گيري قدرت فناوري اطلاعات در حکمراني جوامع کنوني در جهان، اکنون اين دشمن است که اراده مي‌کند چه صدايي در چه زماني و چگونه به گوش مخاطبان و در معرض نگاه ايشان قرار گيرد. در اين شرايط است که شکل استبداد کهنه به‌"استبداد اطلاعاتي تغيير پيدا مي‌کند و بجاي سيطره بر جغرافياي خاک و زمين‌بر جغرافياي دل و ذهن و افکار عمومي تسلط مي‌يابد و آنچه مي‌پسندد را به خورد جامعه مي‌دهد. «دروازه‌باني رسانه‌اي» که از آن سخن گفته مي‌شود در همين‌جا معنا پيدا مي‌کند.
 
وي به هتک حرمت به تنديس سردار هم اشاره داشت و گفت: وي به هتک حرمت به تنديس سردار رشيد جهان اسلام حاج قاسم سليماني در شهرکرد دل‌ها را به درد آورد اين کار سلطنت‌طلب‌ها يا منافقين هست، قطعاً از مردم نيستند مردم جواب خوبي به آن‌ها دادند، ما از مردمي که به هنگام، در تشييع شهداي گمنام مسير را تغيير دادند و به سمت مکان تنديس و همان ميدان رفتند تشکر مي‌کنيم اين آدم‌هاي زبون هم کسي نيستند آنجا که عقاب پر بگيرد، از پشه لاغري چه خيزد
 
وي افزود: آن‌ها نه‌تنها از راه و مکتب سليماني بلکه از عکس و بنر او هم دلهره و واهمه دارند، تمام دل‌خوشي آن‌ها در اين مدت به اين بوده که يک عکسي را پاره کنند يا آتش بزنند و در رسانه‌هاي مجازي دشمن و شبکه‌هاي خارجي منتشر بکنند، در پستي و خواري و زبوني آن‌ها همين بس که به اين اقدامات حقير خود دلخوشند.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: حتماً دستگاه‌هاي امنيتي و قضايي هم عوامل را شناسايي خواهند کرد و آن‌ها به مجازات عملشان خواهند رسانيد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۱۰:۳۷

7 Jan 2022