۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۹۴۹۷
دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

مکتب حاج قاسم، مکتب برازندگي و اميد دادن به جامعه است

سید حسن میراحمدی دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت:مکتب شهادت، مکتب ايثار و فداکاري است و از دل همين مکتب انسان‌هاي بزرگي پرورش يافتند، شهيد سليماني گريه کن حضرت زهرا (س) بود و مکتب حاج قاسم مکتب برازندگي و اميد دادن به جامعه است.
مکتب حاج قاسم، مکتب برازندگي و اميد دادن به جامعه است
سيد حسن ميراحمدي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  با گراميداشت ياد و خاطره شهيد سليماني بيان کرد: مکتب شهادت، مکتب ايثار و فداکاري است و از دل همين مکتب انسان‌هاي بزرگي پرورش يافتند، شهيد سليماني گريه کن حضرت زهرا (س) بود و مکتب حاج قاسم مکتب برازندگي و اميد دادن به جامعه است.
 
وي با اشاره به اینکه دشمن در صدد نااميد سازي مردم و جبهه انقلاب است و نبايد به آينده نااميد شد تصریح کرد: وقتي‌که حاج قاسم گفت ما ملت شهادت هستيم، دشمن مي‌داند که نمي‌تواند به ما حمله کند و بايد بداند که شهادت احياگر و زنده کننده ، يکي از اثرات مهم شهادت، بحث اميدبخشي است و اميد رمز پايداري نيروهاي انقلاب و جبهه حق در مقابل جبهه کفر است.
 
میر احمدی بيان داشت: امروز کشورمان اگر مي‌خواهد نجات پيدا کند بايد همان راهي را که شهيد حاج قاسم سليماني پيمود، ادامه دهد، امروز دشمن در نااميدانه ترين وضع ممکن خود به سر مي‌برد و در مقابل ايران اسلامي هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.
 
وي بابيان اينکه امروز حاج قاسم سليماني عزيز ملت‌ها است و دولت مستکبر آمريکا منفورترين دولت‌ها است  يادآور شد: مکتب سليماني، مکتب سربازي ولايت، اسلام، سربازي اهل‌بيت (ع)، دفاع از ارزش‌ها، مستضعفين جهان و مکتب دفاع از خوبي‌هاست.
 
میر احمدی اظهار داشت: دشمن فکر مي‌کرد با شهادت حاج قاسم و يارانش نجات پيدا مي‌کند غافل از اينکه مکتب شهيد سليماني براي دشمنان خطرناک‌تر از وجود فيزيکي اين شهيدان است.
 
وي در پايان گفت: بيش از 110 عنوان برنامه در دهه بصيرت و سالگرد شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۴:۲۲

2 Jan 2022